Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Το Gargoyle’s Quest της Capcom είναι ο πρωταγωνιστής του επερχόμενου update του Nintendo eShop, που θα λάβει χώρα στις 25 Αυγούστου. Το 21 ετών platform game πρόκειται να ξυπνήσει πολλές μνήμες στους κατόχους Game Boy της εποχής, ως προσθήκη στο Virtua Console του 3DS. Για τους κατόχους DSi υπάρχει το παιχνίδι με κάρτες, Bridge και για τους κατόχους Wii το νέο Aya and the Cubes of Light, ένα πολλά υποσχόμενο platform που θυμίζει Mario Galaxy σε concept. Αναλυτικά, τα διαθέσιμα παιχνίδια μαζί με τις τιμές τους, είναι τα εξής:
Nintendo eShop update - 25/08/11
Gargoyle's Quest (3DS, Capcom) - €4
Bridge (DSiWare, GameOn) - €5, 500 DSi Points
Aya and the Cubes of Light (WiiWare, Object Vision) - 1000 Wii Points
χαχα..το εχω ακομα το κασσετακι...τρελο λιωσιμο...ενα rpg στην αρχη της εξελιξης αυτου του ειδους..σε πολυ πρωιμο σταδιο ακομα...το εχω λιωσει...αν και δεν το τερματισα..συντομα θα ξανα πεσει λιωσιμο..απο τα καλυτερα παιχνιδια διαμαντι του game boy..θυμαμαι εδειχνε και εβλεπα και στο μεγκα την παιδικη σειρα.
Τα ασπρομαυρα θα ηθελα να ηξερα ποιος τα αγοραζει ....
πω!!!! gargoyle's quest!!! απειρο λιωσιμο πιτσιρικας με το game (αν και δεν πολυκαταλαβαινα τι εκανα!!!) το εχω τσιμπησει!
Θρυλικο παιχνιδι το Gargoyle's quest ,διαμαντι.
Ειναι αληθεια τοσο καλο το gargoyle's quest?? Οταν βγηκε εγω ημουν αγενιτος ακομα.... θα το δοκιμασω παντος, τοσα ατομα δεν παιζει να κανετε λαθος!
χαχα..το εχω ακομα το κασσετακι...τρελο λιωσιμο...ενα rpg στην αρχη της εξελιξης αυτου του ειδους..σε πολυ πρωιμο σταδιο ακομα...το εχω λιωσει...αν και δεν το τερματισα..συντομα θα ξανα πεσει λιωσιμο..απο τα καλυτερα παιχνιδια διαμαντι του game boy..θυμαμαι εδειχνε και εβλεπα και στο μεγκα την παιδικη σειρα.
Καιρός να ξαναμπεί το cartridge στο Gameboy!!