
«Όταν τελειώσαμε το Unreal Tournament, θελήσαμε να κάνουμε ένα εντελώς διαφορετικό game», δήλωσε χαρακτηριστικά. Συμπλήρωσε δε πως «αυτό που θα ήθελα είναι να φτιάξω κάτι που θα μπορεί να αλληλεπιδρά με ένα video game. Το μέλλον των games πρέπει να είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την άμεση και συνεχόμενη επαφή με το χρήστη. Και αυτό θα πρέπει να το καταλάβουν οι τρεις μεγάλοι της αγοράς».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ε ρε παλικάρι... απο τα λίγα!
Εκκρεμεί τυπικά μία συνέχεια του αρκετά πετυχημένου νομίζω Bulletstorm, αλλά τον βλέπω ότι γενικά "ψάχνεται" για κάτι καινούργιο μετά το (θεωρητικό) τέλος της τριλογίας του Gears. Λες να προετοιμάζει το έδαφος για κάτι νέο και "epic"? Θα δούμε, εγώ πάντως δεν μπορώ να πω, πόσο τον ζηλεύω όταν τον βλέπω κάθε φορά με αυτά τα real size lancers κλπ καλούδια γύρω από το Gears of War universe.
μαλλον νεκ κατι εχει στο μυαλο του....τουλαχιστον μας χαρισε τα gears οπωτε κατι καλο πιστευω θα μας ερθει παλι.