Μιλώντας στην QuakeCon 2013, o ισχυρός άνδρας της id Software και lead programmer τίτλων όπως τα Wolfenstein 3D, DOOM και Quake, ανέφερε πως παρά το γεγονός ότι δεν έχει κάνει ακόμα "αυστηρό benchmarking", θεωρεί πως τα δύο συστήματα είναι πολύ κοντά σε επίπεδο επιδόσεων, ενώ είναι αρκετά ισχυρά. Ο Carmack συνέχισε και αναφέρθηκε στην αρχική αντίδραση του κοινού για το Xbox One, υπογραμμίζοντας πως "το μέλλον είναι προφανές και θα είναι καλό για εμάς, γενικά. Πολλά από αυτά τα πράγματα είναι αναπόφευκτα".

Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο Kinect, το οποίο περιέγραψε ως "κάτι σαν ένα mouse χωρίς κουμπιά, με πολύ latency. Το Kinect έχει ορισμένους θεμελιώδεις περιορισμούς με το latency και το framerate. Είναι ουσιαστικά μια κακή αλληλεπίδραση". Τι να μας επιφυλάσσει άραγε ο... guru της id για τη νέα γενιά;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Βγαλε μια μηχανη γραφικων να τα ξετιναξεις ωρε... ετσι επειδη μπορεις!