Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

O Kotick προβλέπει την πορεία του SWTOR

Ο «καλύτερα-να-μασάς-παρά-να-μιλάς» διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard Bobby Kotick φαίνεται πως δεν δείχνει να ανησυχεί ιδιαίτερα από την κυκλοφορία του Star Wars: The Old Republic. Μάλιστα, δε δίστασε να ισχυριστεί ότι το νέο MMO της BioWare δε θα είναι καν κερδοφόρο για την ΕΑ και θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά στα οικονομικά της. Συγκεκριμένα, μιλώντας στο Reuters Media Summit, ο Kotick εστίασε στα δικαιώματα που θα παίρνει η Lucas για τη χρήση των ονομάτων και άλλων χαρακτηριστικών από τον κόσμο του Star Wars.



Αξίζει πάντως να υπενθυμίσουμε πως ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑ John Riccitiello σημείωσε ότι το Star Wars: The Old Republic θα είναι απλά κερδοφόρο με μόλις 500 χιλιάδες συνδρομητές. Αν κάνουμε μία εικασία βάσει όσων είδαμε στη beta του τίτλου (όπου και οι servers ήταν σχεδόν πάντα γεμάτοι), ίσως ο αριθμός αυτός δε θα αργήσει να έρθει.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Star Wars: The Old Republic
    • 12+ pegi 12+
      • 7.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.swtor.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Plisken
    • Ποιοι 500.000 ?

      Τον Οκτωβριο το SWTOR ειχε σπασει το ρεκορ της εταιρειας στα pre-order που ηταν 1.500.000.

      Το παιχνιδι μεχρι την Ανοιξη θα εχει σιγουρα 3.000.000 συνδρομητες,και μαλιστα ευκολα. Οσο για την Activision θα ευχαριστηθω πολυ να μην μεινει κανεις στο WoW. Ετσι οπως το καταντησαν,τωρα ας το χαρουν

    • FonikhSoupia
    • Μάλλον ο ακατανόμαστος «καλύτερα-να-μασάς-παρά-να-μιλάς» δεν έπαιξε τη ΒΕΤΑ του SWTOR !! Γιατί αν το είχε κάνει τώρα θα συνέχιζε να μασάει την τσίχλα του!

*