Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Online petition για το GTA V σε PC

Ο Mike Julliard, ένας απ’ τους μεγάλους οπαδούς της σειράς Grand Theft Auto, έχει συλλέξει περισσότερες από 47 χιλιάδες υπογραφές σε online petition που δημιούργησε για να πείσει τη Rockstar Games να κυκλοφορήσει το GTA V και σε PC. «Τα GTA είναι φανταστικά PC παιχνίδια και η σκέψη να μην κυκλοφορήσει το GTA V σε PC είναι ένα λάθος», δηλώνει ο ίδιος. 



Ο Julliard συμπλήρωσε πως το petition που δημιούργησε στο change.org αποσκοπεί στο να φανεί η μεγάλη επιθυμία όσων θέλουν το GTA V στο PC.

Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Sackboy
    • Σωστός. Τα GTAs πάντα παιζόταν καλύτερα στο PC. Το θέμα είναι να βγεί ως μια αξιοπρεπές έκδοση. Βλέπε GTA IV....

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Ρε πάνε καλά;Εννοείτε πως δεν τολμάνε να ΜΗΝ το βγάλουν στο pc θα πέσουν να τους φάνε μετά,μόνο στο pc θα δούμε σοβαρά γραφικά!

    • p0rn0b0sk0s7
    • ναι ρε παιδια στα PC τα πρωτοεμαθε ο κοσμος. εγω σε PC ειχα παιξει τα gta 3, vice city και san andreas. Οταν πηρα ps3 αγορασα το 4. Ηταν και το πρωτο που αγορασα. τα αλλα ηταν πειρατικα :P

    • paoan013
    • «...η σκέψη να μην κυκλοφορήσει το GTA Vσε PC είναι ένα λάθος»
      Κανείς δεν είπε πως δε θα βγει σε PC. Και πριν 5 χρόνια τα ίδια γινόταν με το GTA IV. Μετά κυκλοφόρησε και στο PC.

    • Πάγος13
    • Συγνώμη που σας το χαλάω αλλά αν είναι να βγει ένα άθλιο port όπως του GTA IV, καλύτερα να μην βγει καθόλου στο PC.

    • Riddick
    • καλα νταξει ειπαμε προβληματικο το port του IV στα PC αλλα οχι unplayable.,ια χαρα τερματιζοταν.ασ μαθουμε ποια να μην τα θελουμε παντα ολα στο full detail + full AA και ολα στο τερμα μαζι....

    • razor_blade27
    • Θα ήταν τραγικό λάθος κατά την ταπεινή μου άποψη. Στο PC άλλωστε θα μπορέσει το παιχνίδι να δείξει όλες του τις δυνατότητες. Οι υπογραφές έχουν φτάσει τις 85.000 μέχρι τώρα:
      http://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-release-gta-v-on-pc

    • sougias890
    • olla ta gta exoun kikloforisei sta pc kai apo ti fenetai i agores itane megales i apodoseis pou dinei ena gta sta pc itan panta megales ego pisteuo pos tha to vgaloun kai se pc sintoma tha mathoume

*