Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Konami
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Konami
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
PEGI
3+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 3+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από Ηλίας Πέππας
-
- 04/06/11
-
PC PS3 XBOX 360 WII PSP
Μετά το trailer του FIFA 12, την εμφάνισή του κάνει φυσικά και η αντίστοιχη πρώιμη γεύση από τον μεγάλο του αντίπαλο.




Γιατί όλα μου φαίνονται ιδια?
E δεν το πιστεύω,ναι ωραία τα γραφικά είναι ένα κλίκ καλύτερα απο του PES2011 αλλά πάλι το ίδιο gameplay,έτσι είναι ΝFS τα ίδια πράγματα εδώ και 3 χρόνια και βάλε,δεν καταλαβαίνω γιατί σταμάτησε η εξέλιξη του παιχνιδιού προς το καλύτερο.!
Γιατί είναι ίδια
Το "μαθαίνω από τα λάθη μου" δεν το ξέρουν στην Konami?
Απτο σπίτι δε θα βγώ
FIFA και παλι FIFA...
Δεν μπορώ να καταλάβω αυτόν το Τακατσούκα,αφού ρε φιλαράκι το Pro είναι καθαρά ARCADE ποδόσφαιρο,δεν αναζητά το ρεαλισμό,εσύ γιατί κάνεις το αντίθετο?Έτσι όπως το βλέπω ίδιο θα είναι με πέρσυ θα'ναι.FIFA για αλομη μια χρονιά.
Κρίμα βέβαια που αναλώνεται ο Μέσσι στο εξώφυλλο του,θα μπορούσε άνετα να είναι στο FIFA;)
@yiannakis πολύ σσωστός +1
Φίλε Kouli ακριβώς το PES έπρεπε να μείνει όπως το ξέραμε παλιά και το λιώναμε παρέα όλοι μαζί και το ευχαριστιόμασταν η βασική συνταγή ήταν το arcade στοιχείο,τώρα έχασε την προσωπικότητα του και θέλει να πλησιάσει το Fifa,κακό θα προτιμούσα να υπήρχε το Fifa για ποιο Simulation εμπειρία,και PES καθαρά για ARCADE για να μπορούσα να παίζω και τα δύο ανάλογα με την διάθεση μου,εξάλλου για αυτό κάποια παιχνίδια τα αγαπήσαμε για την προσωπικό τους στοιχεί,το οποίο τα κάνει να ξεχωρίζουν,πάντα ας πούμε υπήρχε το Gran Turismo,Forza,Nfs πάντα τα Burnout κανένα από αυτά δεν προσπάθησε να μιμηθεί το ένα το άλλο, άμα ήθελες καφρίλα έπαιζες Burnout άμα ήθελες μια εμπειρία οδήγησης,αυτό ισχύει για όλες τις κατηγορίες παιχνιδιών,όσο για το PES το μόνο που ζητάω τόσα χρόνια είναι η βελτίωση των Animation και Physics,τα σούπερ γραφικά και το δήθεν wannabe Fifa επαναστατικό gameplay,δεν μου κάθονται καλά για την τεράστια σειρά PES.
μπα πινω μπαφους φιλε,αυτο το καφροκαγκουρο τραγουδο μεχρι 08 09 pro..μετα το προ εχει πεσει...και κοιταζει τα τελευταια χρονια με κυαλα τον βασιλια στον θρονο...και απο πλευρας παιχνιδιου και ανεκαθεν απο πλευρας πωλησεων.
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου,δεν θα αλλάξουνε ποτε οι άνθρωποι,FIFA και φέτος από εμένα.