Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PS4: Ρεκόρ πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Chart-Track, το PlayStation 4 κατάφερε να πουλήσει πάνω από 250 χιλιάδες συστήματα τις πρώτες 48 ώρες διάθεσής του στο Ηνωμένο Βασίλειο ξεπερνώντας σημαντικά τις αντίστοιχες πωλήσεις του Xbox One, το οποίο στο ντεμπούτο του πούλησε 150 χιλιάδες συστήματα. Η next-gen κονσόλα της Sony κατάφερε να ξεπεράσει το ρεκόρ του PSP, το οποίο είχε πουλήσει 185 χιλιάδες συστήματα την ίδια περίοδο το 2005.



Αυτό σημαίνει, ότι τόσο το PS4 όσο και το Xbox One έχουν ήδη ξεπεράσει σε πωλήσεις το Wii U της Nintendo, ενώ η εγκατεστημένη βάση χρηστών -και για τις τρεις κονσόλες- έχει φτάσει περίπου τις 600 χιλιάδες.

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • korko
    • έχει γίνει πάταγος σε όλο τον κόσμο με τις νέες κονσόλες.μιλάμε για πολλά εκατομμύρια και για τις 2 εταιρείες...

    • mysterious
    • Εξαιρετικά νέα για τις 2 εταιρίες αλλά και γελοιωδώς αληθινά για την Nintendo....μα είναι δυνατόν να έχει τόσο καιρό το Wii U στην αγορά και να ξεπεραστεί σε πωλήσεις σε 2 μέρες;!!!!!!!Αυτά έχουν ως αποτέλεσμα οι κακοί χειρισμοί...

    • alex4444
    • Καλα τοσες κονσολες και το psp ειχε το ρεκορ ολα αυτα τα χρονια? Γενικα στην Ευρωπη η Sony εχει κανει πολυ καλη δουλεια στο hype, αλλα θα περιμενα εστω το ps2 να εχει το ρεκορ... Γενικα πολυ ζεστο το ξεκινημα για τις 2 νεες κονσολες, μενει να δουμε αν θα συνεχισουν στους επομενους 4-5 μηνες δυνατα, η απλα ηταν ενα κυμα ενθουσιασμου των early adopters.

      Η Νιντεντο κατι πρεπει να κανει σοβαρα με το wiiu, δυστυχως δεν εχει ουτε τον φρεσκο αερα αλλα ουτε και την χαμηλη τιμη εκκινησης του wii. Και αν θελει να δει προκοπη στην Ευρωπη, η στροφη στα 3rd party ειναι μονοδρομος, καθως η ιδια δεν κατασκευαζει παιχνιδια που ενδιαφερουν το ευρωπαικο κοινο....

    • greenkiller.13
    • αναμενομενο ηταν οτι θα το σπασει το ρεκορ,οταν ερθουν και τα exlusives οπως ειπε ο tak96 τοτε ειναι που θα ανεβουν και αλλο οι πωλησεις

    • Gohan
    • Το καλο ειναι οτι δεν ακουγονται για προβληματικες κονσολες... ή αποσιωπούνται επιτυχώς...

    • nikos33
    • Παιδιά έχουν πούληση και τα δυο 1.2εκ κονσόλες παγκόσμιος μεγάλη μάχη vgchartz για λόγο τιμής το xbox παει καλυτερα

*