
Θέλετε να παίξετε με το νέο PS4 πριν ακόμα κυκλοφορήσει επίσημα στην αγορά; Η νέα κονσόλα είναι στο Πλαίσιο και σας περιμένει στα καταστήματα Mall, Βουλιαγμένης, Συντάγματος και Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη.

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Ωραία για όσους θα μπορέσουν να πάνε ή μένουν εκεί κοντά.
Ελπίζω να μη με διώξουν επειδή έχω σκοπό να λιώσω!!! :D:D:D:D
@malkataz θα σε κρατήσουν για κράχτη! XD
Γιατί όχι στην Κρήτη event..;;
Τουλάχιστον στο Ηράκλειο έπρεπε..
Η Ελλάδα έχει και νησιά...-_-
@malkataz
χαχαχα ωραιος φιλε!
Αλλα δεν νομιζω να επιτρεπουν να παιζει ενας παρα πολυ...λογικα θα εχει κοσμο :P
δεν θα παω,θελω να το δω απο κοντα πρωτα απο το δικο μου unboxing.
ειναι μια καλη ευκαιρια , να το δουμε απο κοντα, για οσους απο εμας δεν εχουν να διαθεσουν αυτη τη στιμγη ενα τετοιο ποσο για την αγορα του Ps4. Για ολους του υπολοιπους με το καλο να σας ερθει και καλο gaming ! :)
μονο σε 2 καταστήματα ? άδικο μου φαίνεται
καλα θα ηταν αλλα ειμαστε και μακρυα απο το πλαισιο
Ατυχος ειμαι που ζω σε νησι... Μια χαρα εμενα αθηνα :(
Ξυλο για το ποιος θα παιξει πρωτος :P
λιγο ελειψε να πεσουν και μπουνιές !!
Η αληθεια ειναι οτι σε μερικους καραγκιοζηδες δε τους καιγεται καρφι αν υπαρχουν αλλα 10 ατομα που περιμενουν να δουν/δοκιμασουν την νεα κονσολα. Σημερα στο Μαλλ στο πλαισιο και στον κωτσοβολο, στα 2 ps4 που ειχαν για δοκιμη, ειχαν αραχει 2 τυποι στο καθενα και επαιζαν PRO. μετα απο μια ωρα που εφυγαν... ε ηταν ακομα εκει...