
Για το τέλος, η Treyarch άφησε την επεξήγηση ότι οι εν λόγω διορθώσεις σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν κάποιο DLC.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Treyarch γνωρίζει τα λάθη και τα προβλήματα του Call of Duty: Black Ops 2 για το Wii U και γι’ αυτό θα διαθέσει ένα ολοκαίνουργιο patch που καθιστά την έκδοση ισάξια μ’ αυτές των PlayStation 3 και Xbox 360.
Καλά οι τύποι στην Treyarch πάνε καλά? ΜΟΛΙΣ ΧΤΕΣ λέγανε πως θα σας δώσουμε πληροφορίες για το τι περιέχει το patch, όταν αυτό θα είναι διαθέσιμο και πως ακόμα το ετοιμάζουν...Μόλις το κατέβασα...
Συνέπεια που σπάει κόκαλα! Χαχαχαχαχα!
Κατά τα άλλα, θέλουν δε θέλουν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να φέρουν DLC στο WiiU, παρά τη μικρή κοινότητα...Το έχουν γράψει στο εξώφυλλο και αν δεν το κάνουν, αποτελεί ποινικό αδίκημα...False Advertising, you know!