
Αν θέλετε και εσείς να υποστηρίξετε αυτούς που θέλουν να δουν το Dark Souls 2 για το Wii U να γίνεται πραγματικότητα, μπορείτε να υπογράψετε το petition εδώ. Αυτή τη στιγμή ο Marcil υποστηρίζεται από 3,021 gamers με στόχο τις 100.000 υπογραφές.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Dark Souls 2 ανακοινώθηκε στα πρόσφατα VGA 2012 για PC, PS3 και Xbox 360. Φαίνεται όμως πως υπάρχουν fans της σειράς Soul, οι οποίοι είναι κάτοχοι Wii U.
Αντε να ξεψαρωνεις σιγα σιγα βρε WiiU!Αν και χλωμο το κοβω!
Οι κάτοχοι του WiiU θα μπορούν να το παίζουν μόνο μεταξύ 11 και 3 το βράδυ.
Hur Hur, γελάσαμε GianniP...να χαλαρώσεις λιγάκι, γιατί το πολύ hardcore σφίξιμο σε πειράζει.
Ον τοπικ, μακάρι, χλωμό, αν και οι της From δίνουν σημασία στα petition!
"har har" είναι το σωστό
Τι petition μωρε; Αν θελανε, θα το βγαζανε!
Νταξει παιδια, το οτι η Νιντυ εβγαλε μια κονσολα φιλικη προς τους 3rd party devs, δεν παει να πει οτι με την πρωτη θα βγαλουν ολοι τα παιχνιδια τους εκει!
Υπομονη και το μελλον θα δειξει...
Άμα είναι να γίνεται petition σε κάθε παιχνίδι που βγαίνει και να σε υποχρεώνουν να το εγκαταστήσεις μόνο μετά τις 11 την βλέπω για φούντο την νιντέντο!
Υπογράψαμε .....
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hur%20hur
Πόση πια hard-corίλα θα χωρέσει αυτή η κονσόλα;;;
Τα σχολια ειναι οττι να ναι. Απαγορευεται δηλαδη ενας κατοχος wiiu να ζητησει το dark souls στην κονσολα του. Γιατι στο pc δεν εγινε το ιδιο, βγηκε κατευθειαν!
Αν αρχίσαμε απο τώρα τα petitions άστα να πάνε. Θα έπρεπε να κυκλοφορήσει έτσι κι αλλιώς ο τίτλος για το Wii U.