Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Petition για το Dark Souls 2 στο Wii U

Το Dark Souls 2 ανακοινώθηκε στα πρόσφατα VGA 2012 για PC, PS3 και Xbox 360. Φαίνεται όμως πως υπάρχουν fans της σειράς Soul, οι οποίοι είναι κάτοχοι Wii U. Αυτό προκύπτει από το σημερινό petition στο change.org που ξεκίνησε από τον Christopher Marcil, ο οποίος έχει στείλει αίτημα στην Namco Bandai ώστε να κυκλοφορήσει το Dark Souls 2 στο Nintendo Wii U.



Αν θέλετε και εσείς να υποστηρίξετε αυτούς που θέλουν να δουν το Dark Souls 2 για το Wii U να γίνεται πραγματικότητα, μπορείτε να υπογράψετε το petition εδώ. Αυτή τη στιγμή ο Marcil υποστηρίζεται από 3,021 gamers με στόχο τις 100.000 υπογραφές.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Dark Souls 2
    • 18+ pegi 18+
      • 8.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (55)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.darksoulsii.com/us/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • GiannisP
    • Οι κάτοχοι του WiiU θα μπορούν να το παίζουν μόνο μεταξύ 11 και 3 το βράδυ.

    • ShrinkShady
    • Hur Hur, γελάσαμε GianniP...να χαλαρώσεις λιγάκι, γιατί το πολύ hardcore σφίξιμο σε πειράζει.
      Ον τοπικ, μακάρι, χλωμό, αν και οι της From δίνουν σημασία στα petition!

    • Shepard
    • Τι petition μωρε; Αν θελανε, θα το βγαζανε!
      Νταξει παιδια, το οτι η Νιντυ εβγαλε μια κονσολα φιλικη προς τους 3rd party devs, δεν παει να πει οτι με την πρωτη θα βγαλουν ολοι τα παιχνιδια τους εκει!
      Υπομονη και το μελλον θα δειξει...

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Άμα είναι να γίνεται petition σε κάθε παιχνίδι που βγαίνει και να σε υποχρεώνουν να το εγκαταστήσεις μόνο μετά τις 11 την βλέπω για φούντο την νιντέντο!

    • alex4444
    • Τα σχολια ειναι οττι να ναι. Απαγορευεται δηλαδη ενας κατοχος wiiu να ζητησει το dark souls στην κονσολα του. Γιατι στο pc δεν εγινε το ιδιο, βγηκε κατευθειαν!

    • giorgoc89
    • Αν αρχίσαμε απο τώρα τα petitions άστα να πάνε. Θα έπρεπε να κυκλοφορήσει έτσι κι αλλιώς ο τίτλος για το Wii U.

*