Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης προϊόντων από τους χρήστες του Skroutz

*
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Skoop by Skroutz με την οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να πωλούν προϊόντα που πλέον δε χρειάζονται, σε άλλους χρήστες, πάντα με την ευκολία και ασφάλεια του Skroutz. H υπηρεσία Skoop, σε beta έκδοση, με το όνομα της να προκύπτει από το Skroutz και το scoop (= “λαβράκι”/ανακάλυψη), έρχεται σαν το αμέσως επόμενο βήμα της άψογης αγοραστικής εμπειρίας που επιθυμεί να προσφέρει η Skroutz στην κοινότητα των χρηστών της. Η υπηρεσία θα προσφέρεται δωρεάν για τους πωλητές μέχρι και τις 30 Απριλίου.

Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες της πλατφόρμας που θέλουν να πουλήσουν κάποιο προϊόν, αρκεί να επισκεφτούν την ενότητα “Skoop” στο προφίλ τους, να προχωρήσουν σε εγγραφή στην υπηρεσία και να ξεκινήσουν τις πωλήσεις δημοσιεύοντας την αγγελία τους. Έτσι έχουν τη δυνατότητα να βρουν τον ιδανικό αγοραστή για τα προϊόντα τους μέσα από τους 6 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες της πλατφόρμας.


Για κάθε πώληση, ο πωλητής μπορεί να επιλέξει είτε παραλαβή του δέματος  από το σπίτι, ή παράδοση σε κάποιο από τα καταστήματα της συνεργαζομενης μεταφορικής. Πολύ σύντομα θα δίνεται και η δυνατότητα παράδοσης του δέματος σε Skroutz Point, τις έξυπνες θυρίδες αυτόματης παράδοσης/παραλαβής της Skroutz. Όσον αφορά στην πληρωμή για την πώληση, αυτή θα γίνεται online πάντα με τη σιγουριά και την ασφάλεια της Skroutz.

Απ’ την άλλη, οι χρήστες που θέλουν να αγοράσουν κάποιο προϊόν, αρκεί να επιλέξουν την κατηγορία “Skoop: Πούλησε-Αγόρασε”, να πραγματοποιήσουν την αγορά που επιθυμούν και σε λίγες μέρες θα την παραλάβουν στον χώρο τους.

Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO και Co-Founder Skroutz, δήλωσε σχετικά: “Με την υπηρεσία Skoop θέλουμε αφενός να δώσουμε χώρο στους χρήστες να πωλούν τα προϊόντα τους, δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία σε αντικείμενα που δε χρειάζονται πια και αφετέρου να συνεισφέρουμε στην κυκλική οικονομία, εξασφαλίζοντας παράλληλα την τέλεια αγοραστική εμπειρία που εγγυάται το Skroutz”.

Τρεις μήνες με το Huawei Watch GT6 Pro: το gadget που άλλαξε τις συνήθειές μου

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*