Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Resident Evil 4 HD Vs. SD

Στο πλαίσιο της κυκλοφορίας του Resident Evil 4 HD στο PlayStation Store και το Xbox Live Marketplace, η Capcom έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο video που συγκρίνει το χθες με το σήμερα του τίτλου. Η τιμή του τίτλου φτάνει τα 20€ στο PlayStation Store και τους 1600 Microsoft Points στο Xbox Live Marketplace.



Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Resident Evil 4 HD
    • 18+ pegi 18+
      • 7.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (40)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.residentevil.com/rehd/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Έλα ρε! ΕΛΑ ΡΕ! Τί άλλη @#$#@κία θα κάνει η κάθε εταιρεία για να προωθήσει ένα reskinned παιχνίδι?
      Τέτοια θολούρα δεν είχε ούτε το Ν64...Βλακείες...Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την πραγματικότητα αυτό το βίντεο!
      Capcom,κόψε τις βλακείες!

    • majorfox
    • δεν θυμαμαι να ειχε τετοια θολουρα το SD αλλα ειναι μερα με τη νυχτα το SD με το HD. EPIC δειχνει.

    • geololj
    • Πρώτα από όλα έχει πέσει τρελό edit (προς το χειρότερο) στην "sd" έκδοση. Δεύτερον, ποιος ηλίθιος στη βιομηχανία του gaming είχε την ιδέα να τις ονομάσει "HD" αυτές τις επανακυκλοφορίες; Ούτε καν microHD αναλύσεις δε φτάνουν τα textures... Ποιον πάνε να κοροιδέψουν; Γνωρίζουν πολύ καλά πώς θα ήταν αν όντως ήταν HD.

      Έχω σιχαθεί τέτοιες κινήσεις, δε μπορείς παρά να εκνευρίζεσαι... πόσο μάλλον όταν προέρχονται από μεγάλα development houses :/

    • Chased
    • Πες τα ρε geololj,γιαί μερικές εταιρείες νομίζουν ότι HD remake είναι το "Πιο έντονα χρώματα,καθαρότητα και 2-3 υφές παραπάνω"...

    • Jimaruto
    • Το Resident Evil 4 στο Gameube που το τερμάτισα δεν είχε καμία σχέση με αυτά τα μούφα γραφικά αριστερά. Μεγάλη προσβολή για αυτό το super game τότε.

    • The White Prince
    • Kαι σε ασπρόμαυρη TV να το δοκιμάσουμε, καλύτερα θα δείχνει!!! Anyway, για όποιον δεν έχει δει ποτέ το Resident Evil 4, αξίζει να το αγοράσει, στοιχίζει μόλις €15 ευρώ στο PSN και για τους PLUS συνδρομητές μόλις €7 (!).

    • sheik
    • Νταξει το παρακαναν...Εχει τοση θολουρα και παραμορφωση η SD εκδοση που ειναι για γελια το video...

    • geololj
    • @Chased: Ξέρουν πολύ καλά ότι οι περισσότεροι gamers τρώνε... κουτόχορτο για αυτό κιόλας τα προοθούν έτσι. Πραγματικά, πάρε και τα games στα κινητά. Βάζουν ένα HD από πίσω και τρέχουν όλοι να τα αγοράσουν. Το ίδιο γίνεται με τα DLC που κόβουν περιεχόμενο από τον τίτλο για να το πουλήσουν την πρώτη (!) μέρα ως DLC... Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπεις DLC με μέγεθος... 50kb. Το θέμα είναι ότι πουλάνε τρελά. Θέλεις 4 maps για το CoD από τα οποία τα 2 είναι remakes? Σκάσε 15 ευρώ. Βγάζουμε και ένα Elite στο τέλος και μαζεύουμε και από εκεί λεφτά. Έχουν παραγίνει τα πράγματα και κάποια στιγμή πρέπει κάποιος να τους δώσει μια γερή σφαλιάρα να ξυπνήσουν.

      Για αυτό προτιμώ τα PC. Μπαίνεις και κατεβάζεις ό,τι mod θέλεις και είσαι κύριος. Αυτά είχα να πω και σήμερα. Πάω να σφάξω κανέναν Space Marine στο Warhammer να μου φύγουν τα νεύρα :P

*