Η πρώτη εντύπωση που μας έχει αφήσει είναι πραγματικά εξαιρετική, με τη συσκευή να τη νοιώθει κανείς στο χέρι σαν μια φυσική προέκταση. Ας θυμηθούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Samsung Galaxy S4 και αφού πρώτα δείτε τις φωτογραφίες που έχουμε τραβήξει, θα μπορέσετε να απολαύσετε και το video!
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Διαστάσεις: 136,6x69,8x7,9 mm
Βάρος: 130 γραμμάρια
Οθόνη: 5’’,1920x1080 (Super AMOLED, πυκνότητα 441ppi, Gorilla Glass 3)
Κάμερα: 13Mpixel με LED Flash, 1080p video / 2Mpixel
Αποθηκευτικός χώρος: ενσωματωμένα 16GB, επεκτάσιμα με microSD
Συνδεσιμότητα: 4G/LTE, Wi-Fi 802.11 ac/a/b/g/n, Bluetooth 4.0 με A2DP/EDR/LE, NFC, MHL, IrDA
Λειτουργικό σύστημα: Android 4.2.2
Επεξεργαστής: Qualcomm Snapdragon 600 1,9GHz (τετραπύρηνος)
Γραφικά: Adreno 320
Μπαταρία: Li-Ion 2600 mAh
Τιμή: €739




Samsung δώσε πόνο...
Αυτη ειναι super smartphone συσκευη νεας γενιας αλλα απο την αλλη απαγορευτικη η τιμη της, θα παραμεινω με το s3 για αρκετο χρονο ακομη!
της apple οι τιμες 850ευρω για το σουπερ πλαστικο ειναι καλυτερες.
δωσε πονο μωρη samsung.
nauarxida..
prepei na eina tromero..alla ap tin alli..i timi ektokseytike...tha to dw apo konta mesa sti vdomada kai tha sas pw...
ayto me tin kathisterisi pou leei..to parousiazei kapoies fores kai to s3 isxuei poli kali paratirisi!!!
περιμενω να βγει πως και πως για να το τιμησω!ξερει κανεις επισημη Ελληνικη κυκλοφορια?
Το HTC One μου φαίνεται πιο ελκυστικό, αλλά και τα δύο είναι πανάκριβα και το Nexus S μου είναι ακόμα μια χαρά.
Ίσως να τιμήσω το Nexus 5 όταν με το καλό ανακοινωθεί και κυκλοφορήσει.
Η αληθεια ειναι οτι σε λιγο μικροτερο πλαισιο απο το S3, καταφερε και βλετιωσε ολους τους τομεις. Αυτο ειναι προτυπο τεχνολογιας και καινοτομιας. Να τα λεμε αυτα.
Παρολαυτα συνεχιζω να προτεινω σε ολους πλεον να αγοραζουν την περσινη αντιστοιχη ναυαρχιδα σε πολυ καλυτερη τιμη. Νομιζω πως τα κινητα τερματισανε και απλα πλεον ασχολουνται με gimmick features! ;)
Μπραβο στην Sammy για το κινητο εργοστασιο.
Eντάξει πολύ δυνατό μηχανημα.... τώρα μένει να δούμε και το iphone πως θα είναι.Πολύ ωραία παρουσίαση μπράβο!
εχω την εντυπωση οτι ο πραγματικος πονος απο την Sammy θα ερθει κατα Αυγουστο με Σεπτεμβρη μερια οταν βγει to Note3 !
Δεν ξέρω πόσες φορές το έχω δει μέχρι τώρα!
i samsung den 9a stamatisei na mas ekplisei pote.
Εξαιρετο
Το είδα χθες από κοντά που το πήρε ένας συνάδελφος και εντυπωσιάστηκα...
Έχω αρχίσει να σκέφτομαι να ανταλλάξω το iphone 5...