Η εταιρία ανάπτυξης του Battlefield 4 είναι πολύ πιθανό να συμπεριλάβει στο παιχνίδι κάποιο είδος cross-game μεταξύ της τρέχουσας και της επόμενης γενιάς. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή και αντιπρόεδρο της εταιρίας Karl-Magnus Troedsson, ο λόγος για αυτή τη σκέψη είναι οι ημερομηνίες κυκλοφορίας για το επερχόμενο shooter, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για PC, PS3 και Xbox 360 από τις 29 Οκτωβρίου στις ΗΠΑ και 1 Νοεμβρίου στην Ευρώπη. Ενώ για τις εκδόσεις για PS4 και Xbox One δεν έχει ανακοινωθεί κάτι συγκεκριμένο και αυτό αποτελεί πρόβλημα, αφού οι παίκτες που θα αγοράσουν το BF4 για τη τρέχουσα γενιά θα πρέπει να ξεκινήσουν από το μηδέν τη καριέρα τους σε μια έκδοση του παιχνιδιού για κονσόλα επόμενης γενιάς.

Ο Troedsson μιλώντας με το MP1st στην E3 την περασμένη εβδομάδα δήλωσε πως «είναι υπό συζήτηση αυτή η περίπτωση, αλλά τίποτα δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα. Δεν γνωρίζω αν αυτή η σκέψη προήλθε από το εσωτερικό ή από το "εξωτερικό" της εταιρίας, πάντως αυτή τη στιγμή συζητείται», συμπλήρωσε. Αλήθεια, θα θέλατε να δείτε αυτό το χαρακτηριστικό στο Battlefield 4;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Εννοείται!!!!! Εύκολο είναι να χτίζεις προφίλ απο την αρχή στο ίδιο παιχνίδι;;
Ε ενταξει δεν ειναι και Mass Effect για να πρεπει να μεταφερουν και πολλα πραγματα. Νομιζω οτι θα περεπε να θεωρειται δεδομενο και οχι νεο feature
Εμενα δεν με ενοχλει μιας και δεν εχω παιξει ποτε bf3 bitch please!
Επειδη δεν το εχω παιξει το προφιλ του πρωτου το συνεχιζεις στο 2ο και μετα στο 3ο;