Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Ένας χρήστης του NeoGAF πόσταρε το πρωί της Κυριακής τις πρώτες δύο εικόνες από το DotA 2, το οποίο και θα παρουσιαστεί επίσημα για πρώτη φορά στη Gamescom που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα. Στο υλικό μπορείτε να δείτε το user interface, το εικαστικό στιλ και τον συνολικό τρόπο απεικόνισης της δράσης. Μέχρι την επόμενη εβδομάδα λοιπόν, βολευτείτε με αυτές τις δύο νέες εικόνες.
Τα screens ειναι απο τετραμηνιτικο build οποτε πολλα ευχομαι να εχουν αλλαξει στο Interface και ισως καποιες σιορθωσεις στα γραφικα και ευχομαι στα icons που ειδικα στο screen με venge φαινεται πως ειναι πολυ φτωχα...
Συγκρίνοντας τις εικόνες με το Hon μπορώ να πω, αν τα πράγματα παραμείνουν έτσι στη dota2, ότι το Hon έχει καλύτερα γραφικά. Ίσως και να το κάνουν επίτηδες για να φαίνεται η dota2 πιο "ατμοσφαιρική", cartoon style και να βγει σε κάτι καλύτερο τελικά. Χμμμ....θα το μάθουμε καλύτερα όταν δούμε gameplay video.
Παρόλ' αυτά βλέποντας το στυλ των μπαρών ενέργειας κλπ. φαίνεται ότι θα έχει μεγάλη επιρροή από το Lol κυρίως.
Ένας χρήστης του NeoGAF πόσταρε το πρωί της Κυριακής τις πρώτες δύο εικόνες από το DotA 2, το οποίο και θα παρουσιαστεί επίσημα για πρώτη φορά στη Gamescom που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα.
EPITELOUS!
ante 3 meres akoma gia kana video :)
ps: poly wraios doom
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=30075862&postcount=1
more screenshots
Τα screens ειναι απο τετραμηνιτικο build οποτε πολλα ευχομαι να εχουν αλλαξει στο Interface και ισως καποιες σιορθωσεις στα γραφικα και ευχομαι στα icons που ειδικα στο screen με venge φαινεται πως ειναι πολυ φτωχα...
Επιτελους κατι old school! Αν το Dota εσκιζε μια φορα το Dota2 8α σκισει 10!!
Συγκρίνοντας τις εικόνες με το Hon μπορώ να πω, αν τα πράγματα παραμείνουν έτσι στη dota2, ότι το Hon έχει καλύτερα γραφικά. Ίσως και να το κάνουν επίτηδες για να φαίνεται η dota2 πιο "ατμοσφαιρική", cartoon style και να βγει σε κάτι καλύτερο τελικά. Χμμμ....θα το μάθουμε καλύτερα όταν δούμε gameplay video.
Παρόλ' αυτά βλέποντας το στυλ των μπαρών ενέργειας κλπ. φαίνεται ότι θα έχει μεγάλη επιρροή από το Lol κυρίως.
Ελπίζω να μην απογοητεύσει.