Η εμμονή της Konami στην μη συμπερίληψη των πρώτων επεισοδίων στις συλλογές της συνεχίζεται με το Silent Hill HD Collection, το οποίο θα περιλαμβάνει τα Silent Hill 2 και 3 –ούτε καν το 4. Πέρα από τις βελτιώσεις στον οπτικό τομέα, θα υπάρχουν ανανεωμένα voice-overs και υποστήριξη για trophies. Η ενδιαφέρουσα, αλλά λειψή αυτή συλλογή θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο τρέχον έτος, μόνο στο PlayStation 3.

Παράλληλα, ανακοινώθηκε για το PS Vita και το εστιασμένο στο multiplayer, Silent Hill: Book of Memories, για το οποίο όμως η Konami δεν γνωστοποίησε απολύτως καμία λεπτομέρεια, αφήνοντάς μας να αναρωτιόμαστε σχετικά με το πώς μπορεί να λειτουργήσει το multiplayer σε έναν τίτλο Silent Hill.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Οντως ειναι ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ αλλα και ΛΗΨΗ η collection .Καλα χωρις το 1 και το 4 δεν το λες και collection μιση μεριδα το λες , τεσπα τι να κανουμε.... Εγω παντος θα το παρω οταν με το καλο βγει γιατι μαρεσουν τα silent hill.
Mα καλά, χωρίς το 1? Τί Silent Hill HD Collection είναι αυτη? Να βράσω κουνουπίδια...
silent hill...δυστυχως μετα το 1 και 2 ποτε δεν εφτασε στα υψηλα υπερτατα επιπεδα που ηταν...παρολα αυτα εξακολουθει να ειναι στη κορυφη
@Shepard απ οτι φαινεται δεν μπορει να γινει καλο ρεντερ σε ΗD πολυγωνα του ps1 ,ωραιο το πακετο ναι αλλα θα μπορουσε να βαλει και το origins μεσα.
καλα αντε τα remake να τα παιξουμε,αλλα τωρα που βγαζουν silent hill στο psvita multiplayer καλα τι πινουνε????μακαρι να κανω λαθος και να ειναι καλο,αλλα αυτα τα multiplayer μας εχουν καψει.
Vrase ke vazania an thes ;p Pedia trelathika to 2 itan ena apo ta pio tromaktika games ever ime para ma para poli xaroumenos p tha exw tin efkeria na to apolafsw 3ana ke se hd agora apo tin prwti mera!! :)
ontws krima gia to 1 kai to 4 kai to origins alla kai pali.. an kanei 30 euro tha einai kalh agora.. ante na parei seira kai to crash epitelous...... :D