Η Activision, αφού μας «πίκρανε» με τις ανακοινώσεις περί διακοπής των σειρών Guitar Hero και True Crime, επανήλθε με την αποκάλυψη πως ένας νέος τίτλος της σειράς Spyro βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη από την Toys for Bob, με αρκετές προσθήκες αλλά και ένα νέο σύστημα με την ονομασία Portal of Power, το οποίο θα δίνει στους παίκτες την δυνατότητα να μεταφέρουν πραγματικά αντικείμενα μέσα στον ψηφιακό κόσμο του τίτλου.

Πάνω από 30 χαρακτήρες, ο καθένας με τις δικές του ξεχωριστές δυνάμεις, νέοι κόσμοι και αρκετά ακόμα στοιχεία είναι αυτά που υπόσχονται μία μοναδική εμπειρία. Το Skylanders Spyro’s Adventure θα κυκλοφορήσει σε όλες τις πλατφόρμες, χωρίς να έχει ανακοινωθεί επίσημα κάποια ημερομηνία κυκλοφορίας.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
ωραια κρατα το το Spyro το GTA omως αστο ησυχο!
An katalava kala den tha ine ena action adventure game alla kati allo??
Έρχεται το γλυκό δυνοσαυράκιιιιιι!!! Spyrooooooooooooooooooooo!!! :p
Μεγάλες αναμνήσεις ;) !
Το έπαιζα στο PS1 τότε....Απίστευτες αναμνήσεις !
Μετά τα 3 πρώτα παιχνίδια το χάος.
ελα βρε σπυρακο,καιρο ειχα να ακουσω νεα σου.
Ωραία πράγματα. Τα ρώτα παιχνίδια με τον Spyro μου άρεσαν. Ελπίζω να κάνουν καλή δουλειά!
ακομα δεν θα ξεχάσω το Spyro 1 στο PSone όπου μου άρεσε τόσο ώστε το ξετίναξα, 120% θυμαμαι έβγαλε το overworld completion. όλα ταπετραδια,όλους τους δράκους τα πάντα όλα.... αλλά όντως μετά το PSone το χάος....
SPyrooooooo απο το αγαπημένο μου παιχνίδι της προηγούμενης γενιάς(μαζί με τον Crash) ....ξέρουμε αν θα βγεί και για Χ360?
Afou anaptisete apo tin activision ke oxi apo kapio studio tis sony 99 tis ekato ne file kouli :)
Θα βγεί και σε X360 @KoulisHHH,αναφέρεται και παραπάνω στο άρθρο οτι θα κυκλοφορήσει σε ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες..,άρα θα το απολαυσουμε όλοι..:)
yparxei mia periptwsh na to dokimasw alla pisteuw tha mou fanei kapws to dynosauraki!!
@Jim P
Μου είχε μείνει ένας δράκος θυμάμαι ..και κόλλαγε η μαύρη πύλη :(
Mages mou lipei para polu aytos o drakos apo mikro paidi htan to prwto mou paixnidi kai twra tha vgei kainouriou ama vgei paidia meta apo tosa xronia sto ps1 ateliwtes wres paixnidiou spyro 1 2 kai 3 ta kalutera games mazi me Crash bandicoot fusika !!!!! tromera nea polu kali doulia enterniy continue !!!!!!!!!!!
Το κατέστρεψαν!