Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Steel Battalion: Heavy Armor

*
Η σειρά Steel Battalion έκανε πολύ ξεχωριστή είσοδο στην αγορά των video games, καθώς με την εμφάνισή της στο Xbox εισήγαγε και ένα πολύ ιδιόμορφο πακέτο χειρισμού. Το ειδικό χειριστήριο που αναλάμβανε να εξομοιώσει όλες τις λειτουργίες ενός mech έφτανε από μόνο του να γεμίσει ένα τραπέζι και όπως ήταν αντιληπτό κόστιζε αρκετά χρήματα. Η επιστροφή του στο σήμερα έρχεται με άλλη μία σημαντική αλλαγή, αυτή της υποστήριξης του περιφερειακού Kinect για το Xbox 360. Κατά τη διάρκεια της Captivate είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μία μικρή παρουσίαση της παραγωγής, αλλά και να δοκιμάσουμε τις ικανότητές μας.



H παρουσία μας στον τίτλο ξεκίνησε στο εσωτερικό ενός άρματος που βρίσκεται σε εμπόλεμη ζώνη. Ένα μέλος της ομάδας μας λιποθυμά από την πίεση και την ένταση και αναγκαζόμαστε να πάρουμε τη θέση του. Κάνοντας τη σχετική κίνηση στον αέρα (τράβηγμα από τον ώμο δηλαδή), καθόμαστε στη θέση του και ο τίτλος μας οδηγεί στο να μάθουμε όλες τις πιθανές εντολές που μπορούμε να δώσουμε από το εσωτερικό του άρματος, στο οποίο βρισκόμαστε. Η συνεργασία του τίτλου με το Kinect είναι τέτοια που πραγματικά δείχνει να προσφέρει κάτι το «φρέσκο» και ενδιαφέρον, ωστόσο οι απαιτήσεις για συνεχείς εντολές ίσως κουράσουν όποιον θελήσει να παίξει για συνεχόμενες ώρες.



Από τη χρήση του περισκοπίου, μέχρι και τις εντολές που δίνονται στους συμπολεμιστές που βρίσκονται εντός του άρματος, όλα επιτυγχάνονται με κινήσεις των χεριών στον αέρα. Μπορείτε να περιστρέψετε την κάμερα, να συνομιλήσετε με τα υπόλοιπα μέλη, να τραβήξετε διάφορους λεβιέδες δεξιά κι αριστερά, να μεταφέρετε διάφορα όργανα προς το μέρος σας και προς τα πίσω, καθώς και να βγείτε εκτός για να παρακολουθήσετε τι γίνεται στον περίγυρο εκτός του άρματος. Πέραν των διάφορων εντολών με τα χέρια, ο παίκτης θα χρειαστεί ακόμη να σηκωθεί από τη θέση του και να καθίσει εκ νέου αν θέλει να μεταφέρει αντίστοιχες εντολές.



Πέραν των διάφορων αυτών εντολών, ο παίκτης μπορεί να κινήσει το άρμα του με το χειριστήριο του Xbox 360 και να μπει σε first person οπτική για να εξοντώσει τους αντιπάλους. Η μετάβαση δε από την μία στην άλλη φάση είναι τέτοια που δίνει στον παίκτη το απαραίτητο χρονικό διάστημα για να πάρει το χειριστήριο στα χέρια του ή να το αφήσει στο πάτωμα/καναπέ. Στα του multiplayer δε, δοκιμάσαμε ομαδική επίθεση τεσσάρων mechs κατά εχθρικών μονάδων, όπου και ένα από αυτά έδινε τις εντολές για τους στόχους και τον σχηματισμό επίθεσης. Η μοναδική σημαντική αλλαγή είναι η υποστήριξη των φωνητικών εντολών, η οποία πάντως δεν διαφοροποιεί και τρομακτικά το gameplay.



Συνολικά έχουμε να κάνουμε με μία πολύ καλή χρήση του περιφερειακού, αλλά σίγουρα ο τίτλος απευθύνεται σε αυτούς που λάτρεψαν και λατρεύουν τη σειρά, αλλά και αυτούς που θέλουν να ζήσουν την πολεμική ένταση μέσα από μια πιο casual δημιουργία. Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι και περιμένουμε την τελική έκδοση για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.


 
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • spinemm
    • Kαλο φαινεται...ομως προσωπικα δεν με συγκινουν τα παιχνιδια με Mechs, ενω και το Kinect Μου ειναι μεσα στο κουτι του σχεδον αχρησιμοποιητο!!!

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!