Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Ένα teaser βίντεο που μόλις βρήκαμε, δείχνει μερικές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το ακυκλοφόρητο, αλλά και μη ανακοινωμένο Nokia N9 Smartphone. Οι φήμες ήθελαν το Nokia N9 να τρέχει την τελευταία έκδοση του MeeGo, αλλά αυτό το βίντεο μάλλον υποδεικνύει πως το user interface θα είναι ιδιαίτερα επηρεασμένο από το Symbian Anna. Εάν ρίξετε μια ματιά στις φωτογραφίες, θα προσέξετε πως η συσκευή θα διαθέτει κάμερα των 12MP. Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι καινούριο, αφού το έχουμε ξαναδεί και ξανακούσει σε προηγούμενα leaks, αλλά είναι η πρώτη φορά που τη βλέπουμε να επιβεβαιώνεται ημιεπίσημα. Βλέπουμε επίσης πως ο φακός είναι ένας ευρυγώνιος Carl Zeiss των 28mm, με διάφραγμα φακού F2.8, πράγμα που θυμίζει έντονα τη μονάδα που είχαμε δει στο Ν8. Απλώς δεν προεξέχει τόσο πολύ όπως στο Ν8 και το φλας είναι τεχνολογίας LED και όχι xenon όπως στο Ν8.
Tελικα θα ειναι Meego ή Symbian? Παντως ενα κυκνειο ασμα στο Meego με σουπερ ντουπερ χαρακτηριστικα θα ηταν τελειο. (αν και η ΝΟΚΙΑ βγηκε και ειπε πως αμα παει καλα το επερχομενο Meego κινητο θα συνεχισει την αναπτυξη της πλατφορμας -μονη της πλεον- και θα το υποστηριξει με μελλοντικες συσκευες! Για να δουμε...)
Tελικα θα ειναι Meego ή Symbian? Παντως ενα κυκνειο ασμα στο Meego με σουπερ ντουπερ χαρακτηριστικα θα ηταν τελειο. (αν και η ΝΟΚΙΑ βγηκε και ειπε πως αμα παει καλα το επερχομενο Meego κινητο θα συνεχισει την αναπτυξη της πλατφορμας -μονη της πλεον- και θα το υποστηριξει με μελλοντικες συσκευες! Για να δουμε...)