Επίσης, ανέφερε πως η εγκατάσταση του texture pack δε θα καταλαμβάνει πολύ χώρο στο σκληρό της κονσόλας.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Για να δούμε, θα έχει εμφανή διαφορά ή απλά είναι μαρκετίστικο; (και καλά μπορούμε να το κάνουμε και εμείς όπως το κάνει το bf)
E, φαντάζομαι πως απλά θα φορτώνουν πιο γρήγορα τα textures για να μην χρειαστεί να περιμένουμε...Όποιος έχει παίξει BF3 ή Crysis2 ή Enslaved καταλαβαίνει...Ειδικά το τελευταίο ήταν επιεικώς απαράδεκτο με τα textures να καθυστερούν ακόμα και 15 ολόκληρα δευτερόλεπτα...
Ή προχτές που έπαιζα single player campaign στο BF3, στο κομμάτι όπου τρέχουμε να προφυλαχτούμε από ένα βομβαρδιστικό, έβλεπα τις τεράστιες σωλήνες να ξεκινάνε ως ρόμβοι, μετά να γίνονται 8γωνα, μετά 16γωνα και στο τέλος να γίνονται κύλινδροι...Αυτά θα γλιτώσουμε...