Η συνύπαρξη τεσσάρων χαρακτήρων που μέχρι πρόσφατα πρωταγωνιστούσαν σε δικές τους ταινίες, ήταν το μεγαλύτερο στοίχημα του Whedon, σε επίπεδο σεναρίου, συγχώνευσης προσωπικοτήτων, ηθοποιίας και διαμοιρασμού χρόνου. Το αποτέλεσμα είναι μία ιδιαίτερα επιτυχημένη υλοποίηση του μοντέλου πολλαπλών πρωταγωνιστών, όπου κάθε ένας από τους πρωτεύοντες χαρακτήρες διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο στα τεκταινόμενα και ταιριάζει με τους υπόλοιπους χωρίς να χάνει την ταυτότητά του. Ο χαρισματικός Tony Stark-Iron Man (Robert Downey Jr) οριακά δεν κλέβει την παράσταση με τα συνεχή πειράγματα προς όλους και την γενικότερη χαβαλετζίδικη προσέγγισή του. Ο Steve Rogers-Captain America (Chris Evans) επιβάλλεται με τις ηγετικές ικανότητές του και την αίσθηση καθήκοντος που τον χαρακτηρίζει, προσαρμοζόμενος σταδιακά στα δεδομένα της φουτουριστικής -για τον ίδιο- εποχής στην οποία έχει πρόσφατα ξυπνήσει.
Ο Thor (Chris Hemsworth) παραμένει επιβλητικός, όπως αρμόζει σε έναν θεό της νορβηγικής μυθολογίας, χωρίς να μοιάζει εκτός τόπου χρόνου ανάμεσα στους θνητούς συντρόφους του. Τέλος, ο Bruce Banner-Hulk (Mark Ruffalo) είναι εκφραστικός και εκπέμπει μια ηρεμία που τον φέρνει σε απόλυτα επιτυχημένη αντίθεση με τον εμετικά ισχυρό και ασυγκράτητο Hulk, που πρωταγωνιστεί σε ορισμένες από τις επικές, αλλά και πιο αστείες σκηνές. Οι παραπάνω πλαισιώνονται από τον ιδιαίτερα ταιριαστό στον ρόλο του συντονιστή της προσπάθειας, αν και ελαφρώς μονοδιάστατο εδώ, Samuel Jackson και από την κολασμένα ελκυστική Scarlett Johansson, που αποδίδει αβίαστα την σκληρή γοητεία της Black Widow, πρωταγωνιστώντας παράλληλα σε ορισμένες από τις πιο πρωτότυπες σκηνές δράσης της ταινίας. Εξίσου επιτυχημένη είναι και η παρουσία του αδίστακτα εύστοχου με το τόξο του Hawkeye (Jeremy Renner), η φαινομενικά ανεξάντλητη φαρέτρα του οποίου τελειώνει κάποια στιγμή... αλλά μόνο προσωρινά. Στον ρόλο του βασικού κακού, ο λιγδερά χαρισματικός Loki (Tom Hiddleston) διαπρέπει, συμπυκνώνοντας όλο το κόμπλεξ και την κακία του «ριγμένου αδερφού», σε συνδυασμό με την μεγαλομανία που προκύπτει από την ιδιοσυγκρασία του.
Βασικό συνεκτικό στοιχείο του αξιόλογου αυτού μωσαϊκού είναι το χιούμορ που διαποτίζει την ταινία απ’ άκρου εις άκρον, πηγάζοντας είτε από περιστασιακά έξυπνους διαλόγους, είτε από τα επιτυχημένα one-liners, είτε από σκηνές υπερηρωικού slapstick, με συνήθη πρωταγωνιστή τον Hulk. Πρόκειται για την μεγάλη έκπληξη του Avengers, αφού οι ταινίες του είδους χαρακτηρίζονται από σποραδικές και κατά πλειοψηφία αποτυχημένες απόπειρες εκμαίευσης γέλιου. Αντιθέτως, εδώ, οι στιγμές όπου τα βροντερά χαχανητά των θεατών θα δονήσουν την αίθουσα προσεγγίζουν διψήφιο αριθμό. Παράλληλα, η φυσικότητα των ερμηνειών επιτρέπει στην ένταση της ανάγκης διάσωσης του κόσμου να αποδοθεί μη επιτηδευμένα και με το πρέπον βάρος, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις υπάρχουσες δραματικές σκηνές.
Το βασικό στοιχείο όμως μιας ταινίας με πρωταγωνιστές ένα μάτσο υπερήρωες δε θα μπορούσε παρά να είναι η δράση και το Avengers δεν απογοητεύει ούτε σε αυτόν τον τομέα. Περιλαμβάνονται τα πάντα, από φαντασμαγορικές «μονομαχίες-γνωριμίας» ανάμεσα στα μέλη των Avengers και χρήση συμβατικών πολεμικών τεχνών και όπλων από τους πιο ανθρώπινους χαρακτήρες, μέχρι εκτεταμένες, επικές μάχες με εκατοντάδες εξωγήινους ταυτόχρονα. Κοινός παρονομαστής όλων των αναμετρήσεων είναι η επιτυχημένη απόδοση της ισχύος των χαρακτήρων, το χορταστικό ξύλο, οι προσεγμένες «χορογραφίες» μάχης και η διάλυση των πάντων όποτε εμφανίζεται ο Hulk.
Αν υπάρχει κάποιο αξιοσημείωτο παράπονο, αυτό εστιάζεται στην απρόσωπη και generic φύση της εξωγήινης απειλής, η οποία πασχίζει να επιβληθεί με την δύναμη των αριθμών και όχι με την χρήση μοναδικών ικανοτήτων. Επιπλέον, η αρχή είναι ελαφρώς χλιαρή και θα δημιουργήσει απορίες σε όσους δεν έχουν δει τις προηγούμενες ταινίες των πρωταγωνιστών, αν και στη συνέχεια δίνονται επαρκή στοιχεία ώστε η θέαση της ταινίας να είναι απροβλημάτιστη για όλους. Αδιαμφισβήτητα όμως, η παρακολούθηση των prequel προτείνεται έντονα, αφού αυξάνει τον βαθμό εκτίμησης και απόλαυσης του Avengers σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Τελικά, οι δυσοίωνες παροιμίες δεν ισχύουν για το Avengers. Πρόκειται για μία πραγματικά προσεγμένη ταινία δράσης, που εξισορροπεί με θαυμαστό τρόπο τα πολυάριθμα συστατικά στοιχεία της, στηριζόμενη στην επιτυχημένη αλληλεπίδραση των χαρακτήρων, το χιούμορ και -φυσικά- τις επικές σκηνές δράσης. Η ισχύς εν τη ενώσει λοιπόν, τόσο από σεναριακής, όσο και από δημιουργικής άποψης...



Θα το δω σήμερα!!! Το σκέφτομαι μήπως τα στάξω λίγο παραπάνω και το δω σε 3D για την full εμπειρία...
Επίσης είχα δει ποθ λέγανε ότι πριν την ταινία θα προβάλεται το νέο trailer του Dark Knight RIses... Εντυπώσεις???
Καλά η ταινία φαίνεται ότι είναι ταινιάρα. Από το Τραιλερ και μόνο ανατριχιάζεις βλέποντας όλους αυτούς μαζί.
άλλη μια ποπκορν ταινία...
Πολύ ωραίο reviw και βαθμολογία. Ελπίζω να μας δείχνει στην ταινία πως καταφέρνει να επιστρέψει ο Loki αφού τον είχαμε για πεθαμένο απο το τέλος του ΤΗOR.
Epic!
9 αρακι ε? η ταινεια δεν χάνετε με τίποτα
Μαμάτο trailer!
Μετά τα όσα είπε ο Λιάς θα πάω να την δω σταντέ!
Την ειδα εχθες σε 3D.Τα σπαει!Αν και δεν εντυπωσιαζει μεχρι την μεση το 3D,απο 'κει και περα απλα σπερνει!
@ president chaos,dn kserw gia to avengers,alla ama deis sto telos ths tainies Thor, SPOILER ALERT![fenete na zei kai na bainei sto swma kapoioi allou?!!! ]!SPOILER ALERT
Το είδα χθες! Απολαυστική και γεμάτη μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο action hero movie, όπου όλα δένουν ιδανικά.
Το εκρηκτικό μείγμα των πρωταγωνιστών λειτουργεί πολύ καλά -αν και η αλήθεια εις βάρος των μεμονωμένων "προσωπικοτήτων" τους-, οι σκηνές δράσεις και το soundtrack καθηλωτικά και η θέαση σε 3D σίγουρα επιβάλλεται για όλους τους comic fans!
Αν δεν έχετε δει τις ομόνυμες ταινίες για τον κάθε ήρωα, προτείνω να τις δείτε προτού πάτε, όχι γιατί θα έχετε ελλείψεις, αλλά γιατί τότε βιώνεις μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία και ακολουθείς πιο εύκολα την ιστορία!
Θα το ξαναδώ σίγουρα μία δεύτερη δόση! Μην το χάσετε!
@Warrior21. Nai exeis dikio, fenetai na xrisimopoiei th dyanmh toy myalou toy mallon gia na peisei ton egkefalo enos allou anthrwpou kai na ton xeirizetai. Opws kai na exei tha einai foverh. Xeromai pantws p exoun krathsei tous vasikous ithopoious ws super hrwes twn prohgoumenwn tainiwn kai den tous exoun allaksei. Mhn ksexname oti ton xarakthra tou HULK ton ypodietai o Mark Ruffalo. Enw sto Hulk tou 2003 htan o Eric Bana kai sto Incredible Hulk tou 2008 o Edward Norton.
Άρα μόνο Λόκι για κακός ε;Κρίμα.Περίμενα ότι η φυλή εξωγήινων θα ήταν οι Kree.Κρίμα που δεν δείχνουν περισσότερα.Θα το δω την Τρίτη που θα έχω και έκπτωση.
Ola orea alla den jero an simfonite alla oli fetos perimenoun Batman apo iperiroes?Bandos ena eho na po oti einai ejeretiki tenia telia ke pavla.
This movie ROCKED!!!! Κάθε σκηνή μου άρεσε στην ταινία!!! Και το 3D ιδίος την τελευταία ώρα με άφησε άναυδο! Ταινία για σινεμά...
Να την δείτε ΟΛΟΙ! Αξίζει τα λεφτά της! Είναι ώρες πραγματικής διασκέδασης, γέλιου και δράσης. ;)
Το review καλύπτει σωστά την ταινία! :)
Μην ξεχάσετε να παραμείνετε στις θέσεις σας μετά το τέλος της ταινίας... σας περιμένει μία έξτρα σκηνή έκπληξη... ;)
SMASH! πολύ ωραίο! Γέλασα πολύ εκτώς των άλλων με τη μπουνιά του Hulk στον Thor (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε)
Ηλία το κείμενό σου δεν το έχω διαβάσει ακόμα με τον φόβο των spoilers. Από ότι διαβάζω από τα σχόλια είναι πολύ καλό..Αυτό που θέλω να δηλώσω είναι οτι ΝΙΚΗΣΑΜΕ....http://www.rottentomatoes.com/m/marvels_the_avengers/...
96% από το σύνολο των 'σφιχτόκωλων' κριτικών οπού εκτός από το dark knight rises, ταινίες με θέμα σουπερ ήρωες τις κράζανε ανηλεώς....Ο comic nerd μέσα μου αρχίζει να δικαιώνεται...χαχαχαχα
einai mia poly kali tainia !
Αυριο θα παω να την δω!! Ωραιο το review :)
Την ειδα! Απλά τέλεια!! Hulk και ξερό ψωμί παιδια, Hulk και ξερό ψωμι.
Και σορρυ για το διπλό ποστ.
πολύ καλή δουλειά όντως και δεν το περίμενα ομολογώ
Απλά θα πω πως ήταν γεμάτη η αίθουσα και ο κόσμος είχε λιώσει γέλια. Βγάλτε sequel ΤΩΡΑ!
πολυ καλη ταινια
περνας δυο ωρες πολυ ευχαριστα
αναμονη για το δευτερο μερος
παρά πολύ καλή η ταινία!