
Η δουλειά της Digital Extremes είναι εξαιρετική και στο demo που μας παρουσιάστηκε, ξεκινήσαμε την πορεία μας σε ένα λούνα παρκ με την ονομασία Hellgate Field, όπου και οδηγηθήκαμε ακολουθώντας το πνεύμα (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) της νεκρής κοπελιάς του ήρωα Jenny. Εκεί, μας περίμενε μια ομάδα από στρατιώτες της οργάνωσης, όπου και για πρώτη φορά είδαμε το πόσο καλύτερα τους διαχειρίζεται η τεχνητή νοημοσύνη. Συγκεκριμένα, σε αντίθεση με τον πρώτο τίτλο, οι εχθροί δεν βγαίνουν τόσο εύκολα σε κατά μέτωπο επίθεση με τον πρωταγωνιστή, αλλά γνωρίζοντας τις αδυναμίες του, προσπαθούν να τον τραβάνε συνεχώς κοντά στο φως.

Ο παίκτης πρέπει να προσέξει ιδιαίτερα το μονοπάτι που θα ακολουθήσει και να εξολοθρεύσει οποιαδήποτε πηγή φωτός εντοπίσει, είτε πρόκειται για ένα φακό, είτε για μία λάμπα που φωτίζει ολόκληρο διάδρομο. Όπως είναι φυσιολογικό, ο ήρωας συμμετέχει στη μάχη με τέσσερα άκρα και μπορεί ταυτόχρονα να αφοπλίζει έναν αντίπαλο, να τρώει την καρδιά ενός άλλου και να πυροβολεί κατά ενός τρίτου. Όσο πιο δύσκολη και εντυπωσιακή είναι η εκτέλεση ενός εχθρού, τόσο περισσότερους πόντους εμπειρίας κερδίζει ο παίκτης. Ακολουθώντας έναν κλασικό μηχανισμό ανάπτυξης χαρακτήρα, ο Jackie μπορεί να αναπτύσσεται σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες, οι οποίες είναι: weapons, mystic, demonic και gun channeling.

Όπως είναι εύκολα κατανοητό, ανάλογα με τις επιλογές του παίκτη, ενισχύεται και ο ήρωας σε συγκεκριμένους τομείς. Το Gun Channeling ουσιαστικά ενισχύει τα διάφορα στατιστικά των όπλων που κρατάει ο ήρωας στα χέρια του, όπως τη σταθερότητα, τη χωρητικότητα των γεμιστήρων ή ακόμη και την ισχύ των πυρών που σε μετέπειτα στάδιο μπορούν να διαπερνούν και τοίχους κτιρίων. Ακόμη, στη μάχη συμμετείχε και το Darkling, ο οποίος κατάφερε να βγάλει μόνος του εκτός μάχης διάφορους αντιπάλους. Η κυκλοφορία του Darkness II έχει προγραμματιστεί για τις 4 Οκτωβρίου σε Xbox 360, PlayStation 3 και PC.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Πολλά υποσχόμενο αλλά θα έιναι κατά πολύ καλύτερο απο το πρώτο.Μέσα στον Οκτώμβριο όμως με τις μεγάλες ετήσιες κυκλοφορίες δε ξέρω αν θα αντέξει...
Αυτό ακριβώς που είπε ο Κούλης... που πάει γυμνό στα αγγούρια?
δυσκολο πραγμα να θελεις να πετυχεις και να σου βγει η συνταγη προσομοιωσης του τρομου...η εισαγωγη σου δηλαδη πειστικα στον κοσμο του τρομου...
Όπως τα λέει ο Koulis...
Παιδια εγω εχω παιξει το πρωτο και οφειλω να ομολογησω πως με ειχε ξαφνιασει παρα πολυ ευχαριστα
και φανταστητε ο τιτλος επεσε τυχαια στα χερια μου τοτε
αλλα με της εικονες που βλεπω και τα βιντεο το δευτερο δεν θα το τιμησω βλεπω οτι
το παιχνιδι αποικονιζεται σαν καρτουν και αυτο εμενα με χαλαει
μου χαλαει την ολη μαγια που ειχα απο το πρωτο,