Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Naughty Dog
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Sony (SIE)
ΔΙΑΝΟΜΗ
Sony
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 04/02/13
-
PS3 PS4
Αν και είχαμε καιρό να δούμε καινούργια πλάνα από το The Last of Us, ένα νέο video του τίτλου μόλις κυκλοφόρησε, στο οποίο ο Joel προσπαθεί να σώσει την Ellie από μια περιοχή η οποία είναι γεμάτη με μολυσμένους εχθρούς.




Εχει φυγει η Naughty dog πολυ μακρια...................Ανετα μεσα στις 3 καλυτερες εταιρειες αναπτυξης παιχνιδιων.
Ω ΡΕ ΦΙΛΕ!!!
Vlepeis pws ginetai h douleia capcom ? Prwth fora perimenw paixnidi toso poly. Les kai paizeis to I am Legend thanai..
Μας κανουν πλακα...? :P
Ναι,ΝΑΙ,ΝΑΙ!!!!Έτσι ρε Naughty Dog!!!!!
Σωστή χρήση των ζόμπι. Έτσι πρέπει να είναι στα παιχνίδια.
Καιρός ήτανε! Είχαμε αρχίσει να ξεχνάμε με τι έχει να κάνει το παιχνίδι...
@GiannisP
Αν και φαίνεται πάρα πολύ καλό, μη λέμε και σωστή χρήση των ζόμπι! Ούτε στο φως αντιδράνε ούτε στις φωνές...
@Chased βασικά τα συγκεκριμένα λέγονται Clickers και είναι τυφλά, αντιδράνε μόνο στους ήχους.
Γι'αυτό και κάνουν αυτό τον παράξενο ήχο, σαν τις νυχτερίδες.Πρέπει να κάνεις κάποιο θόρυβο για να σε καταλάβουν.
Επίσης τα συγκεκρίμενα είναι και τα πιο δυνατά στο game, νομίζω.Σε έχουν ένα hit :P
Στο 1.04 το ζόμπι περιμένει να το βγάλουν φωτογραφία?
καποιοι στην capcom κλαινε βλεποντας αυτο το βιντεο!!!
@nfs maniac είναι οι Clickers αυτοί, δεν βλέπουν.Μόνο ακούνε, όταν πυροβόλησε ο Joel τότε είναι που όλοι στον χώρο άρχισαν να τον κοινυγάνε.Γιατί άκουσαν τον πυροβολισμό προφανώς :P
Άλλος ένας λόγος να πάρεις Ps3 !!
Α, μάλιστα...Τέτοιες λεπτομέρειες δεν τις γνώριζα
Πω πω γουστάρω ατμόσφαιρα κρίμα που δεν θα το παίξουν όλοι XD
@majorfox
Εγώ νομίζω ότι κάνει πολυ καλές πωλήσεις πάντως...
Υπέροχο.
δεν περιμενα τιποτα λιγότερο απο μια κορυφαία εταιρεία game development οπως η naughtydog !!! θέτει πολύ ψηλά τον πήχη και στον τρόμο πλεον !!! ανυπομονώ να το αποκτήσω :)
Το story μου θυμίζει λίγο την ταινία Iam Lenged ; Ή κάνω λάθος; Πάντως εμένα μου άρεσε, και όπως είπε ο φίλος πιο πάνω κρίμα που δεν θα το παίξουν όλοι...