Ο Eric Monacelli της Naughty Dog απάντησε στις συνήθεις ερωτήσεις περί πιθανής μεταφοράς του The Last of Us στο PlayStation 4. Συγκεκριμένα, όταν κάτοχος της νέας κονσόλας της Sony ρώτησε για το ενδεχόμενο μεταφοράς του σπουδαίου αυτού τίτλου στο νέο σύστημα, ο Monacelli απάντησε πως “στη Naughty Dog δουλεύουμε σκληρά για το νέο Uncharted παιχνίδι. Θα δούμε όμως τι θα φέρει το μέλλον και για αυτό που ρωτάς”.

Η ανάπτυξη του επόμενου Uncharted τίτλου επιβεβαιώθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, ωστόσο είναι ακόμη νωρίς για να δούμε και το The Last of Us στο νέο σύστημα. Πάντως σίγουρα το franchise θα κάνει αργότερα την εμφάνισή του. Ίσως στην Ε3 του 2015 να γίνουμε πιο σοφοί...
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Με τρομαζει και μονο η σκεψη στο τι θα κανουν πανω στο PS4 αυτα τα παιδια για το νεο uncharted, και το πιθανο the last of us 2
Χα! Έπεσα μέσα δηλαδή.
Αν βγει κανα πακετο PS4 με Uncharted,βλεπω να "φευγουν" σαν φρεσκο ψωμακι!
Jak 4 please.
i pray i pray i pray i pray i pray......pleaaaaaseee!!!!
evergrey σε περιπτωση που δεν το χεις παρατηρησει η naughty dog σε καθε κονσολα βγαζει διαφορετικη τριλογια,οποτε δεν ελπιζω για uncharted στο PS4 ....(φιλικα,Νικος)