Του χρήστη JimP
Μία φορά και ένα καιρό, το 1986, ήταν ένας Ιάπωνας οραματιστής, μελλοντικός εκατομμυριούχος και God in the Making, ο οποίος κατέγραψε τις περιπετειώδεις φαντασίες του από την παιδική του αθώα ηλικία στο χαρτί. Το χαρτί αυτό το έδωσε σε μία επίσης αθώα (τότε) ιαπωνική εταιρία και δημιούργησαν όλοι μαζί ένα συγκλονιστικό είδος διαδραστικής ιστορίας και τέχνης για ένα νέο είδος ψυχαγωγίας τότε... τα βιντεοπαιχνίδια. Fast Forward 25 χρόνια και αυτή η μοναδική ιστορία αποτελεί την θεμέλια βάση αυτής της εταιρίας (πλην της αθωότητας), στην οποία στηρίζεται για γρήγορο και εύκολο κέρδος. Καλά και ο Μάριο είναι θεμέλια βάση... ντάξει και τα Pokemon, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Δε θα αναλωθώ στο αν είναι μεμπτό ή όχι να αρμέγεις ασύστολα ένα franchise, υπάρχει ένα Threshhold το οποίο είναι εντελώς υποκειμενικό στον καθένα μας. Κοινώς αν η αγάπη είναι μεγάλη, συγχωρείς πολλά! Έτσι και εγώ αν και είχα ΚΑΙ 3DS ΚΑΙ το Ocarina 3D τα ξαναέσταξα για αυτό το πακέτο... ένεκα δύσκολων συγκυριών θα πρέπει να κόψω άλλα έξοδα για να αποσβέσω αυτό το διακοσάρι αλλά βαθιά μέσα μου λέω ένα ΧΑΛΑΛΙ, για τη Zelda ρε γαμ#$%%$... (μπιπ στο Zelda κύριε διαχειριστά). Επιπλέον, επειδή θέλω να κάνω Level Up τις Filmaking τεχνικές μου πρέπει να τις εξασκήσω, συγνώμη για το video που επακολουθεί αλλά ήταν κάτι που όφειλα στον εαυτό μου να δημιουργήσω. Ελπίζω να συμμερίζεστε και εσείς την ανάγκη που νοιώθει ένας αφοσιωμένος λάτρης μίας σειράς όπως και εγώ. Εμπρός για 25 ακόμα έτη :)




πω.... ζηλευω!!!