Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 25/03/13
Δείτε τα 15 πρώτα λεπτά του νέου fps της Activision που βασίζεται στη τηλεοπτική σειρά The Walkind Dead, στην έκδοση για υπολογιστές και με όλα τα εφέ στο μέγιστο.



Αρπαχτή ftw....
Απλά τραγικό. Γραφικά Playstation 2, έλεος.
Ευτυχως που υπάρχει το adventure walking dead να προσφερει συγκινησεις.
Με τα γραφικα δεν ξετρελάθηκα κιολας
Θέλω να το δοκιμάσω!!
Ειναι αρπαχτη μακρια. Επισης Activision=προχειρο παιχνιδι + πολλα κερδη
Μπορει να ειναι πολυ προχειρο..αλλα δεν ειναι και τελειως σαπιο ρε παιδια...καλουτσικο ειναι...
Επεξα λιγο σε ενος φιλου μου το pc. Το μετανοιωσα χΔ
Προχειρότητα!
πολυ κακο παιδια
Απλά εκμεταλλεύονται την σειρά χωρίς να φτιάχνουν κάτι σοβαρό, πολύ κακό.
Φαίνεται αρκετά καλό αν και δεν δίνει την αίσθηση για κάτι το ιδιαίτερο . βασικά με το walking dead το κλασικό δεν ξετρελάθηκα . Τώρα που το βγάλανε και σε μορφή adventure πιστεύω πως θα έχει καλύτερη απήχηση στον κόσμο του gaming . Εγώ προσωπικά θα το δοκίμαζα . Πάντως απ΄ότι βλέπω δίνει μία γεύση από left 4 dead και dead island . Βασικά ένα παιχνίδι που είναι ένας συνδυασμός με χαρακτηριστικά των δύο μαζί .