Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

To Battlefield 4 σε Xbox 360

H beta του Battlefield 4 ξεκίνησε και επίσημα και η ΕΑ δημοσίευσε ένα video, από το οποίο όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πάρουν μια πρώτη ιδέα από την έκδοση για το Xbox 360. Το Battlefield 4 θα κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου για PC, PS3 και Xbox 360 και αργότερα για PS4 και Xbox One. Δείτε το video:




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Digital Illusions CE (DICE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Battlefield 4
    • 18+ pegi 18+
      • 7.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (75)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.battlefield.com/ FOLLOWERS 8 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Πάγος13
    • Δυστυχώς τα γραφικά στο demo του 360 είναι ακόμα χειρότερα από αυτά που φαίνονται στο video (επιφάνειες χωρίς υφές, τα χαρτιά στους δρόμους δεν υπάρχουν κτλ.) Επλιζω η DICE να τα βελτιώσει δραματικά αλλιώς θα έχει χοντρό πρόβλημα.

    • bahamut zero
    • καλα χαλαρωστε λιγο που ειναι πετσοκομμενο... οτι και καλα αναπτυσουν το BF4 με γνωμονα το ps4/one και οχι τα 360/ps3 με τις τεραστιες πωλησεις... ελαφρως αναβαθμισμενα γραφικα θα εχουν οι next gen εκδοσεις...

    • torico
    • απο το πολυ χαλαρωμα bahamut ξεχασες οτι στη νεα γενια θα τρεχει στα 60 καρε κ με 64 παιχτες... ολα αυτα τα ελαφρως που λες... αρα μιλαμε για αλλο παιχνιδι εαν το παρει καποιος εκει η σε pc αρα στις τωρινες κονσολες ειναι καρα-πετσοκομμενο... ολα αυτα στο χαλαρο

    • BigDaddy
    • Bahamut χαλαρωσε εσυ απο 64 παικτες παμε σε 24 οπως πιο χαμηλα textures τα μισα καρε τα μισα διαθεσιμα οχηματα απο οτι στις φουλ εκδοσεις ε και ναι αυτο δεν ειναι πετσοκομα οταν με τα δια λεφτα θα το αγορασεις να το παιξεις οπως πλεον πρεπει .
      Οπως παει καθε για σενα Devilspawn ειδες εχασε ενα θυμα η εταιρια σου εχει ομως ενα που κανει για 1000 ΕΣΕΝΑ,
      Και στην τελικη αποψη μου ειναι το νεοι λεει για 360 που και φυσικα ισχυει και για ps3 αλλα οπως παντα μη θιχτει η κονσολα σας λες και αυτο δεν ειναι αληθεια.
      Οσο για σενα Angainor G7 αν ειναι να γελας με μισα πραγματα με χαρα μου να συνεχισω να πω την αποψη μου οπως να πω οτι οταν θα το παιξεις μισο θα γελαω και γω με τη σειρα μου μαζι σου.
      Θετε και κανετε πως δεν καταλαβαινετε μονο και μονο για κανετε χαβαλε και να δειξετε τη μαγκια του ""ωωω ναι τωρα του την ειπα ""
      Αυτα που γραφεται εσεις νμα δειτε ποσος κοσμος γελαει.

*