Ο John Carmack εκμεταλλεύτηκε την παρουσία του στην κεντρική ομιλία της φετινής Quakecon για να απολογηθεί για το παρελθόν και να ρίξει μια ματιά στο μέλλον. Ο Carmack ζήτησε αρχικά συγγνώμη από τους PC gamers για τα προβλήματα του RAGE και τόνισε πως ο developer πήρε σοβαρά μαθήματα από αυτό του το πάθημα. Με αυτό τον τρόπο δεσμεύτηκε κιόλας πως δε θα υπάρξουν ανάλογα προβλήματα ξανά στο μέλλον.

Όσον αφορά στο τι κάνει η id Software αυτή τη στιγμή, σημείωσε πως κατάφερε να τρέχει την Tech 4 στο PlayStation Vita, ενώ βάζει και κάποιες ακόμη πινελιές στο DOOM 3: BGF Edition. Ωστόσο το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού εργάζεται πάνω στο DOOM 4. Για το game αυτό ο Carmack απλά αρκέστηκε στο να δηλώσει πως «θα κυκλοφορήσει όταν είναι έτοιμο».
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ναι, ναι, ναι ναι, ναι, ναι!!!! DooM=σλουρπ!!!:)