
«Ο κύριος λόγος από πλευράς μας είναι ότι δεν θέλουμε να διαχωρίσουμε την κοινότητα των gamers. Κάποιος μπορεί να θέλει να παίξει το παιχνίδι σε PC κάποιος άλλος σε PS3 και εγώ στο Xbox, όμως δεν θα έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε τους ίδιους servers. Διαφωνώ κάθετα. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η ιδέα. Ασφαλώς και θα θέλαμε να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι και στο Χbox 360, όμως η πολιτική της Microsoft είναι αυτή που δεν μας επιτρέπει να προχωρήσουμε», δήλωσε ο director του FF14 Naoki Yoshida.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




τρομερο παιχνιδι θα χασουν οι φιλοι του 360.... not!
εχει ν φαει ακυρα κ στο one με τησ πολιτικεσ τησ
Το θέμα δεν είναι ότι οι xbox users δεν θα μπορούν να παίξουν το ff, κάποιοι μπορεί και να μην το αγόραζαν καν. Γούστα είναι αυτά. Το θέμα είναι ότι η Microsoft απομακρύνεται από τον μέσο gamer όλο και περισσότερο με τις κινήσεις της.