
Όπως σημειώνει και το επίσημο δελτίο Τύπου του ομίλου Forthnet: «Η σειρά Game of Thrones αποτελεί ένα πραγματικό τηλεοπτικό αριστούργημα στο χώρο της σύγχρονης λογοτεχνίας του φανταστικού, συγκεντρώνοντας τα καλύτερα στοιχεία του είδους. Μαγεία, μυστήριο, ίντριγκες, πάθη, ρομαντισμός, περιπέτεια, έρωτας και βία αποτελούν έναν εκρηκτικό συνδυασμό, δοσμένο με απαράμιλλα στοιχεία ρεαλισμού σε ένα κόσμο που δεν έχουμε βιώσει ποτέ ως τώρα. Όλα αυτά μεταφέρονται στις οθόνες μας και μας καθηλώνουν, όπως ξετυλίγονται από τις σελίδες του μυθιστορήματος του Τζώρτζ Ρ.Ρ Μάρτιν, το οποίο έχει πλέον καταξιωθεί ως ένα από τα κλασσικά του είδους και συγκεντρώνει όλες τις περγαμηνές να αποτελέσει έργο-σταθμό στον τομέα της ευφάνταστης μυθοπλασίας».



Ταχύτατη η NOVA.....
Πςςςς δε πιάνεσε Nova....
Γίνεστε άδικοι, κανείς δεν είναι γρηγορότερος από το Interet σήμερα. Αυτό πάντως σημαίνει ότι όποιος θέλει θα δει την πρώτη σαιζόν και καπάκι τη δεύτερη πάλι στη Nova, που ξεκινά τον Απρίλη. Δεν ειν'κακό, εγώ πάντως διαβάζω το 5ο βιβλίο.
ΤΝαι, το θέμα είναι... Ποιός δεν έχει internet (και την δθνατότητα να το έχει δει νωρίτερα), στις ημέρες μας?
Επιτέλους και κάτι καλό στην τηλεώραση! Η σειρά είναι από τις καλύτερες που έχει βγάλει το HBO ! Συγχαρητίρια στην nova που έφερε αυτή την σειρά και τα γεμισει σάββατα μας