"Η Riot Games βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει πως σύντομα η ελληνική γλώσσα θα υποστηρίζεται στο League of Legends στον διακομιστή Σκανδιναβίας και Ανατολικής Ευρώπης. Όλες οι φωνές και τα κείμενα του παιχνιδιού θα είναι στα ελληνικά. Θα προσφέρουμε επίσης νέες και βελτιωμένες υπηρεσίες για τους ελληνόφωνους παίκτες μας. Αυτές περιλαμβάνουν μία εντελώς εξελληνισμένη ιστοσελίδα και φόρουμ, όπου θα μπορείτε να συζητάτε όλες τις πτυχές του League of Legends στην γλώσσα σας. Επίσης θα μπορείτε να συμμετέχετε σε διοργανώσεις της ελληνικής κοινότητας και να επικοινωνείτε με την Υποστήριξη Παικτών της Riot στα ελληνικά.

Έχουμε εργαστεί πολύ σκληρά για να αποδώσουμε το League of Legends στην ελληνική, και παρόλο που έχουμε αρκετή δουλειά ακόμα, είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε πως η νέα αυτή έκδοση θα είναι διαθέσιμη πολύ σύντομα. Επίσης, έχουμε αναρτήσει ένα πλήρες άρθρο με συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις ώστε να λυθούν τυχόν απορίες σχετικά με τα σχέδιά μας για την υποστήριξη των ελληνικών. Θα προσφέρουμε πληροφορίες για τα συναρπαστικά σχέδια που έχουμε για τα ηλεκτρονικά αθλήματα στην Ελλάδα και τον ανταγωνισμό σε υψηλό επίπεδο. Όλα αυτά είναι μέρος του οράματός μας να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία και εμπειρία για τους παίκτες του League of Legends παγκοσμίως. Ελπίζουμε σύντομα να γίνουμε μάρτυρες ενός ακόμα ιστορικού ορόσημου της ανάπτυξης του League of Legends.
Η ομάδα της Riot Games"




Kαι το παιχνίδι είναι ήδη ΤΟΠ εδώ στην Ελλάδα.. Τώρα που θα βάλουν και ελληνικά... Συγχαρητήρια στα παιδιά!
Ενα μεγαλο μπραβο στην RIOT!!!. Πραγματικα μολις εμαθα την ειδηση εμεινα....Ενα μεγαλο παραδειγμα για ολες τις εταιριες!!
ston west den exei tipota?
Απλά υπέροχα νέα!!!!!
Ένας εχθρός εξοντώθηκε!
Ένας σύμμαχος εξοντώθηκε!
Και αυτά είναι τα ελληνικά που χρειάζονται για το παιχνίδι...ΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛ
trollface.jpg
Ε φυσικά, ότι είναι τζάμπα στη χώρα αυτή ταυτόχρονα είναι και top...
Εύγε! Μπράβο στην Riot!!