
Σίγουρα μια παρουσία που όλοι οι fan του Kojima και του Metal Gear Solid: Ground Zeroes περιμένουν πως και πως.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Όπως ανακοίνωσε ο Hideo Kojima, στην GDC 2013 θα προβληθούν και πλάνα από το Metal Gear Solid: Ground Zeroes, πέρα από επίδειξη της FOX Engine.
δώσε ρε Kojima και άλλα στοιχεία για τη σειρά!!!
θα γίνει σφαγή την ώρα της αποκάλυψης!!!!
Κάτι μου λέει ότι θα κλέψει την παράσταση της διοργάνωσης!
Αλλαξτε το "R" σε "S" γιατι θα πεσει γελιο! :P
Και να μην είσαι fan του Kojima τέτοιο παιχνίδι δεν χάνεται.
Σιγουρα ο τυπαρας θα δειξει κατι απιστευτο.Αυτο που θελω εγω ειναι να μας ξεκαθαρισει τι γινεται με το ground zeroes και το phantom pain.ειναι το ιδιο παιχνιδι?δεν ειναι?
30 extra λεπτά... Nαααααααααααααααααααααιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!