Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

To Magic: The Gathering 2013 δωρεάν στο XBL Gold

Απ' ότι φαίνεται το Magic: The Gathering 2013 θα είναι το επόμενο δωρεάν παιχνίδι για τους συνδρομητές του Xbox Live Gold. Συγκεκριμένα, η παρακάτω εικόνα δημοσιεύθηκε από κάποιον χρήστη στην ιστοσελίδα reddit.com. Υπενθυμίζεται ότι η Microsoft κατά τη διάρκεια της Ε3 τον Ιούνιο ανακοίνωσε ότι οι συνδρομητές της υπηρεσίας XBL Gold θα λαμβάνουν κάθε μήνα δύο δωρεάν παιχνίδια μέχρι το 2014.



Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί και ποιο θα είναι το game που θα ακολουθήσει.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 22:10
Όπως επιβεβαίωσε και η Microsoft πριν από λίγο, οι συνδρομητές του Xbox Live Gold θα είναι σε θέση να αποκτήσουν δωρεάν το Magic: The Gathering 2013, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από 1 μέχρι 15 Σεπτεμβρίου, ενώ μία μέρα αργότερα (16 Σεπτεμβρίου) θα ακολουθήσει το Rainbow Six Vegas, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέχρι το τέλος του μήνα.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Roronoa
    • http://majornelson.com/2013/08/30/games-with-gold-for-september-magic-2013-and-tom-clancys-rainbow-six-vegas/

      Ξηλώθηκαν :P Το vegas ειναι παιχνιδι του 2006...

    • Daskalakis7GR
    • Να πεθανετε ολοι εκει στην M$!!!εχεται τσεπωσει τοσα λευτα και ενα δωρεαν(καλο) κολοπαιχνιδο δεν μπορειται να δωσεται!!!

    • djprogres
    • oraia eteria....
      oraia politiki....
      to esvise to ps plus.........
      apateones telios...
      mono gia 6 mines tha dinei 1 arxaio paixnidi k ena 'ok'
      kai to ps plus edo k 3 xronia dinei 1-2 kala paixnidia to mina + ta standar gia ps3 kai pleon k gia vita
      kai me tin kikloforia tou PS4 tha exei PS4+PS3+PSVita....
      gia treis konsoles me 50 euro to xrono..
      kanonika tha eprepe na exei klisei i microsoft alla den pirazei astin ekei na uparxei o antagonsimos
      gia na kanei tin Sony kaliteri
      i microsoft den prokeite na allaksei pote tis..

*