
Μία νέα κάμερα θα προσφέρει διαφορετική οπτική στη δράση, δίνοντας στους κατόχους του Nintendo 3DS τη δυνατότητα να απολαύσουν το βάθος της απεικόνισης στον καλύτερο δυνατό βαθμό. Οι πάσες, τα σουτ και τα τάκλιν είναι μοιρασμένα στο Circle Pad και στα πλήκτρα της κονσόλας, ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα ελέγχου μέσω ειδικών ενδείξεων στην οθόνη αφής. Από τις επίσημες διοργανώσεις που προσφέρονται στις άλλες εκδόσεις της σειράς, οι κάτοχοι Nintendo 3DS θα μπορέσουν να απολαύσουν τα UEFA Champions League και Copa Libertadores, καθώς και τα Master League, Become a Legend, League, Cup, Free Training και Edit modes.




Άτσα????
Να που θα γυρίσω στο Pro και πάλι...Καλά,κάτσε να δούμε πρώτα,γιατί και η ΕΑ έλεγε πως θα προσφέρει το καλύτερο ποδοσφαιράκι σε φορητά και εκτός από το ονλάιν,λείπουν τα γραφικά,το animation,οι διοργανώσεις και το σταθερό frame rate.Όσο για το τελευταίο,όχι μόνο είναι ασταθές,αλλά και όταν σταθεροποιείται είναι κάτω από 3Ofps...ΠΟΛΥ κάτω από 30fps!
Πάντως,φαίνεται να το προσέχει η Konami...Θα δείξει!
Χρειάζομαι ένα ποδοσφαιράκι στο 3DS....Ταξίδια με Zelda,Dead or Alive και racing,δεν παλεύονται!