Αρκετές και ενδιαφέρουσες ειδήσεις έκρυβε η σημερινή ημέρα για τους φίλους και τις φίλες της σειράς Resident Evil, αφού σύμφωνα με το ιαπωνικό Famitsu το Resident Evil: The Mercenaries 3D του Nintendo 3DS θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ιαπωνίας στις 2 Ιουνίου, ενώ και μία συλλογή με τον τίτλο Resident Evil Revival Selection θα κάνει την εμφάνισή της στα PlayStation 3 και Xbox 360. Αρχικά, για τον τίτλο του φορητού της Nintendo, η ιαπωνική έκδοση αναφέρει πως οι Albert Wesker και Jill Valentine θα είναι playable χαρακτήρες. Ο πρώτος θα χρησιμοποιεί πανίσχυρα όπλα όπως magnums και shotguns, ενώ η όμορφη ηρωίδα θα χρησιμοποιεί close-combat τεχνικές, μαχαίρια και τα κλασικά πιστόλια της.

Όσον αφορά στη συλλογή, ο πλήρης τίτλος της θα είναι Resident Evil Revival Selection HD Remastered Version και θα προσφέρει remastered εκδόσεις των Resident Evil 4 και Resident Evil Code: Veronica, προσθέτοντας νέα στοιχεία στο gameplay και προσφέροντας (για το RE4) το Another Order mode. Αναμένουμε περισσότερα στοιχεία σύντομα.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Και τους Ιάπωνες, αυτή τη στιγμή, είναι το πρώτο πράγμα που τους ενδιαφέρει.
Code veronica , κατά τη γνώμη μου μακράν ο καλύτερος RE τίτλος σε όλους τους τομείς!Σίγουρη αγορά με το που βγεί , αξέχαστες εποχές Dreamcast..........
Απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια στο πσ2. Φυσικά και θα τα ξανατιμήσω σε HD remake
Το resi 4 πόσο πιο ωραίο να γίνει;;;
Επιτέλους ρε MS μια HD collection για Χ360! :)
entypwsiako tha elega