Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Trailer για το Nano Assault Neo

Ένας από τους downloadable launch τίτλους του Wii U είναι το Nano Assault Neo, που είχαμε την ευκαιρία να δούμε μερικά δευτερόλεπτα από το gameplay του στην παρουσίαση της νέας κονσόλας της Nintendo. Πρόκειται για ένα κλασσικό dual-stick shooter, το οποίο θα χρησιμοποιεί την οθόνη του Gamepad ως χάρτη, αλλά και ως ξεχωριστή φορητή συσκευή, στην οποία θα μπορούμε να συνεχίζουμε το παιχνίδι μας κανονικά, μακριά από την τηλεόραση. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να παρακολουθήσετε το παρακάτω trailer.




Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Ειχα παθει πλακα οταν το ειδα για το 3ds οπου κι εχει κυκλοφορησει εδω και μηνες, εστειλα και σχετικο τρειλερ στο φορουμ! Οποτε τωρα που θα μπει στο eshop θα το κατεβασω με τη μια. Και με τη διαφημιση που του γινεται τωρα μεσω wiiu θα παρει και το στουντιο αναπτυξης του επιτελους την προσοχη που του αξιζει!

    • alex4444
    • @Chased ακριβως! Η σειρα εχει ξεκινησει απο το ds με space theme. Τωρα αντι γι' αυτο καταστρεφεις ιους σε οργανισμο. Μπορεις να βρεις και gameplay videos στο ιντερνετ καθως εχει κυκλοφορησει απο τον Απριλη. Φαινεται πολυ εθιστικο και τα γραφικα του ειναι αρκετα εντυπωσιακα για 3ds.

    • RODIFIRE
    • εμενα μαρεσε παραπολυ που παιζετε διπλο χωρις να χωρισεις την οθονη στην μεση! οτι πρεπει να το παιξω με τον αδερφο μου!
      και ευχομαι και ελπιζω ολα να ειναι ετσι πχ αν εβγαινε το resident evil 6 ο ενας να παιζει τον leon στην μια οθονη και στην αλλη ο αλλος ;) :)

*