Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΗΛΙΚΙΕΣ
16+
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
Joss Whedon
ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://marvel.com/avengers_movie/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
-
9
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 11/10/11
H Marvel Studios αποκάλυψε το πρώτο trailer για την ταινία The Avengers του Joss Whedon.



Μόνο ο Iron Man και ο Hulk με νοιάζουν σαν χαρακτήρες.(αν και δεν κάνει ο Edward Norton πλέον Bruce Banner) Όλοι οι άλλοι με αφήνουν παγερά αδιάφορο... Ιδίος ο τύπος που κάνει τον Captain America.
Δεν με ενθουσιασε!
Πρώτα απ'όλα έχει lame villain αν είναι μόνο ο Λόκι. Και από όλους του ήρωες ξεχωρίζει κυρίως ο Iron Man.
Δεν μου κολλάνε!
πολυ νωρις να βγει τετοια ταινια..ο θορ μολις πριν λιγους μηνες βγηκε..και γενικα thor και ironman αρκετα ασυνδετα..
Black Widow needs her own SOLO MOVIE
Χμμμμ... Τελευταία έχω παρατηρήσει ότι συχνά trailer τέτοιου είδους ταινιών είναι κατώτερα της ταινίας. Ελπίζω ότι και αυτό θα είναι τέτοια περίπτωση, γιατί όντως κι εγώ δεν hypαρίστικα και ιδιαίτερα με αυτό που είδα, για πολλούς από τους λόγους που αναφέρουν και οι προηγούμενοι χρήστες.
Τι λέτε ρε παιδιά;Εδώ και χρόνια (2007 άκουσα τις πρώτες φήμες) ξέραμε ότι ετοιμάζεται ταινία Avengers και θα βγει μέσα στο 2012.Επίσης ξέραμε ότι θα προηγηθούν ταινίες που θα παρουσιάζουν τους Captain America,Iron Man,Thor,Ant Man (αυτός μάλλον κόπηκε και ευτυχώς γιατί δεν δικαιολογεί ολόκληρη ταινία μόνος του) ενώ θα κυκλοφορούσε και καινούρια ταινία Hulk (The Incredible Hulk).Οπότε μην ακούω ότι νωρίς βγαίνει,όσες ταινίες βγήκαν τόσο καιρό,προετοιμάζανε το έδαφος για το Avengers.
Spahar πέρα από τον Λόκι μάλλον θα δούμε και τους Skrull μέσα.
Το hype κανονικά έπρεπε να έχει χτυπήσει κόκκινο μιας και είμαι φαν των Avengers,αλλά κάτι οι προηγούμενες ταινίες,κάτι η εμπειρία πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός είμαι πολύ σκεπτικός για το τι θα δούμε.Αν μη τι άλλο θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές πιστεύω με τόσα powerhouses μέσα.
Ως φαν των Avengers (we love Perez), ανυπομονώ!!!!
Οι ταινίες για captain america, thor, daredevil, green lantern, ήταν το λιγότερο που μπορώ να πω κάτω του μετρίου. Όμως οι υπόλοιπες που είναι βασισμένες σε super hero (batman, x-men, ironman, hulk, fantastic 4, spiderman, superman) ήταν πολύ προσεγμένες. Οπότε πιστεύω ανάλογα με τα standard της παραγωγής θα είναι κ η ταινία.