
Σύμφωνα με το περιοδικό Famitsu, τον Αύγουστο θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία μία budget έκδοση του παιχνιδιού με υποστήριξη trophies, ενώ παράλληλα θα εμφανιστεί και σχετικό patch, για όσους έχουν ήδη το παιχνίδι. Αν ψάχνατε δικαιολογία για ένα ακόμη walkthrough, μόλις την βρήκατε...




τα εχω για πρωινο
Δικαιολογία για να παίξω mgs4? Δεν θυμάμαι πόσες φορές το χω βγάλει, να πω πάντως ότι η τελευταία ήταν last month...Και σε κάθε walkthrough ρουφάω τα cutschenes σαν να βλέπω πρώτη φορά. Σιγά μην περίμενα τα trophies για να λιώνω την καλύτερη παιχνιδάρα όλων των εποχών :D
Δεν ξέρω αλλά ακούγεται κάπως ψεύτικο.. Μακάρι όμως...
prospathisa na to valw prin liges meres kai den to diavazei to cd.ksereis kaneis tipota an prokeitai gia firmware kai tetoia?
καιρός για ένα repeat :)