Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 07/11/12
Το Wii U κυκλοφορεί και επίσημα στις 30 Νοεμβρίου και όλοι περιμένουμε να δούμε από πρώτο χέρι τις ικανότητες της νέας κονσόλας της Nintendo.




teeeeeleio!!!!!!!!!!!!!!
Είναι Θεος ο άνρθωπος προσκυνώ χαχαχαχα. "I feel like mario" xaxaxaxaxaxa.
Άντε καλή αρχή
Κοιτάξτε συμπεριφορά όμως, ε?
Κοτζάμ πρόεδρος έκανε υπόκληση. Μετά ζήτησε συγγνώμη επειδί το άνοιγε πρώτη φορά και ήταν λίγο αμήχανα, μετά ξανά συγγνώμη επειδί έκανε ακαταστασία με τις ζελατίνες και τα κουτιά και τέλος ξανά υπόκληση!!!
Μπράβο του! Ακόμα και αν το έκανε επιτιδες και Μακιαβελικά! Τουλάχιστον σου δείχνει ότι ενδιαφέρετε για σενα.
Μετά κοιτάς τους δικούς μας κρατικοδίαιτους επιχειριματίες / καρχαρίες που κοιτάν -μονο- να στα αρπάξουν και καταλαβένεις γιατί φτάσαμε εκεί που φτάσαμε...
Χαχαχα spoil στα σαιτ του εξωτερικου που αυριο κανονιζαν το unboxing!!
Περίμενα να πεταχτεί κάνας μάριο ή o λουίτζι :)
@kOimpreSSer, και εγώ θέλω να πιστεύω ότι οι άνθρωποι της Νίντυ αγαπάνε πραγματικά αυτό που κάνουν. Ας θυμηθούμε και την υπόκλιση που κάνανε στην Ε3 2011 για να ευχαριστήσουν τους φαν για την 25η επέτειο της σειράς Zelda.
Το ''pegi 7'' για το NintendoLand ειναι η για ολο το βιντεο ???
Πολύ καλός ο κύριος Iwata! Ας μη ξεχνάμε ότι οι Ιάπωνες είναι (τις περισσότερες φορές τουλάχιστον) ταπεινοί και πάρα πολύ ευγενικοί! Είναι κομμάτι της κουλτούρας τους, και ο συγκεκριμένος κύριος μας το δείχνει ξεκάθαρα! Τώρα μένει να δούμε και to Wii U in action!