Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Uncharted με την υπογραφή της Bend

Μπορεί ο νέος τίτλος Uncharted για το NGP να βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη, αλλά η παραχώρηση των δικαιωμάτων από την Naughty Dog στην Bend προκάλεσε μεγάλη έκπληξη σε όλους. Ο community boss της ND Arne Meyer μιλώντας στο EGTV εξήγησε τους λόγους που ώθησαν την εταιρία σε μια τέτοια απόφαση.



«Είμαστε στούντιο ενός μόνο τίτλου, οπότε θα ήταν μια αρκετά μεγάλη πρόκληση για μας. Οι συνάδελφοι στη Bend κάνουν εξαιρετική δουλειά και έχουμε τις καλύτερες σχέσεις μαζί τους, οπότε αναμένουμε με ανυπομονησία να δούμε την καινούργια πλατφόρμα και το τι μπορούν να κάνουν με όλους τους νέους τρόπους χειρισμού που παρέχει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Meyer.


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Uncharted: Golden Abyss
    • 16+ pegi 16+
      • 8.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (37)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/unchartedga/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Spahar
    • Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να ανησυχήσουμε για αυτή την ανάθεση, μην ξεχνάμε ότι και τα GoW στο PSP αναπτύχθηκαν από την Ready At Dawn. Καλύτερα που η ND στρέφει την προσοχή της σε ένα τίτλο και μόνο.

    • GeorgeGR
    • Κι εγώ συμφωνώ με το Spahar. Νομίζω ότι επειδή είναι και νέο φορητό, δεν θα άφηνε η Sony τίποτα στην τύχη...

    • Leo 360 Greece
    • Η Bend είναι η εταιρία που ανέλαβε και την μεταφορά της σειράς Resistance στο PSP (Resistance: Retribution). Για να δούμε τι θα κάνει και με την μεταφορά του Drake...

    • Jim P
    • Ευχαριστώ, το Retribution είναι κοινώς αποδεκτό πως πρόκειται για ένα απο τα καλύτερα PSP Games. Πάντως ποτέ δεν την κατάλαβα αυτή την φάμπρικα με την "εργολαβία" ξένων IP's...

    • Ashirogi
    • Μπορεί να φαίνεται περίεργη σαν κίνηση αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ σωστή και βιώσιμη λύση. Για παράδειγμα η ND θα μπορούσε να προσλάβει κόσμο και να δημιουργήσει την ND mobile για να φτιάξει το παιχνίδι στην ουσία η ίδια. Αν όμως το παιχνίδι δεν πήγαινε καλά και η ND δεν ήθελε να ασχοληθεί ξανά με τα φορητά τι θα κάνει τα νέα άτομα, θα τα απολύσει; Δίνει τώρα το παιχνίδι σε μια άλλη εταιρεία και τελειώνει η υπόθεση.

    • bahamut zero
    • τζαμπα χαρηκαμε δηλαδη με το uncharted....αλλο naughty dog και αλλο bend...και στο psp το ειδαμε το φαινομενο αυτο και τα παιχνιδια ηταν παντα κατωτερα απο τα αντιστοιχα των home consoles

    • BigDaddy
    • Σίγουρη εγγύηση=ΒΕΝD πλέον η Sony έχει φτιάξει την δική της αυτοκρατορία από studios και σιγουρα μια τέτοια ανάθεση μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθει συφμωνω με τον χρήστη Spahar.

    • Sackboy
    • Μου αρεσε αρκετα το Resistance,ισως να ηταν απο τα λιγα PSP game που απολαυσα οποτε δεν με ανυσηχει το γεγονος πως το ανελαβε η Bend. :)

    • Jim P
    • Καλά μη τρελαθούμε, ποτέ ένα PSP ή NGP game δεν θα μπορέσει να είναι καλύτερο απο ένα όμοιο του PS3... είτε Resistance είτε Killzone είτε Uncharted είτε God of War... καλά αυτό το τελευταίο το παίρνω πίσω, το Ghost of Sparta ήταν πολύ καλύτερο του 3...

*