
Συμπλήρωσε δε πως «λόγω του ότι έχουμε πάρει κάποιες αποφάσεις, αν ένας πελάτης μας θελήσει να μεταφέρει ένα Unreal Engine 4 game στο Wii U, θα μπορεί να το κάνει».

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο αντιπρόεδρος της Epic Mark Rein σημείωσε πως η εταιρεία του δεν σκοπεύει να… φέρει την Unreal Engine 4 στο Wii U, ωστόσο το σύστημα θα μπορεί να υποστηρίξει ported τίτλους με την ανάλογη τεχνολογία.
nice news!!!
Σιγα να μην επαιζε η μουφα και UE4 αντε στο wii u 2 θα κανουν καμια πατεντα και θα την βαλουνε.
@stavros
1/10
Εδω δεν ξέρουμε αν είναι next gen η κονσόλα ακόμα
Μα και να την παίζει λίγη σημασία έχει από την στιγμή που θα χρησιμοποιεί ελάχιστο ποσοστό της δύναμής της.
ας εξηγησει καποιος και σε εμας τι σημαινει scaleable
Εγω δε βλεπω να λεει πουθενα να μην μπορει να τη σηκωσει, η οτι τα ps3-xbox360 μπορουν να την τρεξουν σε μεγαλο ποσοστο. Παρα μονο οτι δεν υπαρχει συμφωνια με τη Νιντεντο για καποιους λογους ωστε να υπαρχει ειδικη unreal4 για το wiiu. Κατι που μπορει να αλλαξει αν το συστημα παει καλα σε πωλησεις.
Αντιθετως λεει πως ανετα παιχνιδια που αναπτυσσονται στα xbox360/ps3/pc με χρηση της unreal4, δεν θα εχουν προβλημα να τρεξουν στο wiiu με την καταλληλη μεταφορα. Γι αυτο μην ακουω γελοιοτητες, προκειται για εμπορικη (α)συμφωνια κι οχι για αδυναμια του wiiu.
Καμία κονσόλα δεν μπορεί να την τρέξει στο 100% γιατί δεν έχει όρια από τα λεγόμενα της epic μόνο ο υπολογιστής και αυτός στο μέλλον, Ούτε ps4 ούτε Xbox720..
@spiros_rom έτσι είναι και το σχόλιο μου για το wii u ήταν περισσότερο αφορμή για τις κονσόλες γενικά.Γιατί μη ξεχνάμε πως ναι μεν ακόμη και το pc δεν θα μπορεί να "δαμάσει" ολοκληρωτικά την unreal engine 4 αλλά η διαφορά σε σχέση με τις κονσόλες θα παραμένει χαώδης.
Μα mysterious έτσι είναι η επόμενη γενιά από της κονσόλες πού θα έρθουν θα έχουν κάρτα γραφικών την AMD πού η τεχνολογία τους θα είναι 2011/2012 η καλύτερη κάρτα γραφικών έχει 500+ ευρώ πού και αυτή δεν θα μπορεί να δαμάσει ολοκληρωτικά την unreal 4 πού συνολικά όλη η κονσόλα θα φτάσει τα 800 ευρώ χωρίς κέρδος για της εταιρείες πού είναι και σίγουρος θάνατος με μια τέτοια τιμή, πού τα κινητά αυτή την στιγμή από Λο 2013 και μετά θα έχουν φοβερή τεχνολογία.
Νομίζω πως κάποιοι αγνοείτε παντελώς ότι τα PS3 και ΧΒΟΧ360 τρέχουν την UE3 σε ποσοστό(κατά προσέγγιση) 25%...Την Unreal Engine 3!
@vonzuchter
Σημαίνει ότι μπορεί να μετακινηθεί σε μία κλίμακα(scale)...Δηλαδή μπορεί να προσαρμοστεί και να τρέχει εύκολα σε μπόλικα συστήματα, απλά θυσιάζοντας κάποια στοιχεία... Το λεγόμενο fine-tuning.
Για παράδειγμα, η MT Framework μηχανή της Capcom δεν φτιάχτηκε για το 3DS και το RE Revelations, αλλά με λίγη παραμετροποίηση και προσαρμογή δούλεψε στο μηχάνημα.