Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Video από την PS3 έκδοση του Diablo III

Το PAX East έχει ξεκινήσει επίσημα και είναι αρκετά τα στοιχεία που έχουν έρθει ήδη στο φως της δημοσιότητας. Μέσα τα νέα που εμφανίστηκαν είμαι και το πρώτο gameplay video του Diablo III για το PlayStation 3, οπότε μπορούμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το πώς «τρέχει» ο τίτλος στο σύστημα της Sony. Δείτε και περιμένουμε τα σχόλιά σας:




Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Diablo III Console
    • 16+ pegi 16+
      • 7.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (38)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://eu.battle.net/d3/en/console/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • BoBKiD
    • Ελπίζω οι κάτοχοι της PC έκδοσης να μην χρειαστεί να πληρώσουν ΠΑΛΙ την έκδοση του PS3... αλλά μπααααα....!

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Μέγας ψόφος σε όλο το team που φτιάξανε αυτό το έκτρωμα.Ψόφα Wilson!!!Καταστρέψανε ένα από τα καλύτερα franchise τους για να το βγάλουν και για το playstation.Ελπίζω να πατώσει στις πωλήσεις μπας και το πάρουν χαμπάρι ότι το Diablo είναι καθαρά pc game!!!!

    • vegeta13
    • Εχω ακουσει και διαβασει τα χειροτερα για αυτο το game αλλα απο την αλλη καιγομαι να το δοκιμασω στις κονσολες, thanks blizzard!

    • The White Prince
    • Χειρότερο από το Diablo I του PSone αποκλείεται να είναι, οπότε... μια χαρά! Πιο πολύ χαίρομαι για το offline multiplayer co-op που ούτως ή άλλως πάντα πίστευα ότι θα το βλέπαμε τελικά αντιθέτως με μερικούς που ισχυρίζονταν ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει :)

      Από την άλλη, καλό είναι να το χαρούν όλοι όσοι δεν τα κατάφεραν. Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο στο είδος του αλλά, όσο να'ναι, περνάει ευχάριστα η ώρα κι έχει κάτι που σε κάνει να κολλάς.

      Το Torchlight στο Xbox360 ήταν ιδιαίτερα συμπαθητικό οπότε δεν περιμένω κάτι λιγότερο από το Diablo 3 (σχετικά με το port από PC).

    • Shepard
    • Νομιζω πως εχουν βγει πανω απο 10 παιχνιδαρες μεσα σε αυτο το τριμηνο οπου μπορειτε να δαπανησετε τα λεφτα σας... move on people, there is nothing to see here ;)

    • viktorasgr
    • sorry blizzard perimename to diablo 3 10 xronia gia na to termatisoume mesa se 7 ores kai na kolo ftiaxtoume se 5 ores kane kati grigora giati syo ps3 kai ps4 8a patosi mia gia panta kai einai to xirotero diblo ever akou o diablo me takounia .

*