Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Blizzard Entertainment
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Blizzard Entertainment
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
16+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 16+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 22/03/13
-
PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
Το PAX East έχει ξεκινήσει επίσημα και είναι αρκετά τα στοιχεία που έχουν έρθει ήδη στο φως της δημοσιότητας. Μέσα τα νέα που εμφανίστηκαν είμαι και το πρώτο gameplay video του Diablo III για το PlayStation 3.




Ελπίζω οι κάτοχοι της PC έκδοσης να μην χρειαστεί να πληρώσουν ΠΑΛΙ την έκδοση του PS3... αλλά μπααααα....!
Μέγας ψόφος σε όλο το team που φτιάξανε αυτό το έκτρωμα.Ψόφα Wilson!!!Καταστρέψανε ένα από τα καλύτερα franchise τους για να το βγάλουν και για το playstation.Ελπίζω να πατώσει στις πωλήσεις μπας και το πάρουν χαμπάρι ότι το Diablo είναι καθαρά pc game!!!!
Ναι μονο αυτο ειναι το προβλημα του παιχνιδιου...
Εχω ακουσει και διαβασει τα χειροτερα για αυτο το game αλλα απο την αλλη καιγομαι να το δοκιμασω στις κονσολες, thanks blizzard!
Χειρότερο από το Diablo I του PSone αποκλείεται να είναι, οπότε... μια χαρά! Πιο πολύ χαίρομαι για το offline multiplayer co-op που ούτως ή άλλως πάντα πίστευα ότι θα το βλέπαμε τελικά αντιθέτως με μερικούς που ισχυρίζονταν ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει :)
Από την άλλη, καλό είναι να το χαρούν όλοι όσοι δεν τα κατάφεραν. Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο στο είδος του αλλά, όσο να'ναι, περνάει ευχάριστα η ώρα κι έχει κάτι που σε κάνει να κολλάς.
Το Torchlight στο Xbox360 ήταν ιδιαίτερα συμπαθητικό οπότε δεν περιμένω κάτι λιγότερο από το Diablo 3 (σχετικά με το port από PC).
blizzard στις κονσολες..εγω χαιρομαι!!δειχνει καλο..!!!
τι να το κανουμε το diablo ?...starcraft μπορουν να μας δωσουν ? οχι, ε τοτε the hell with you
Νομιζω πως εχουν βγει πανω απο 10 παιχνιδαρες μεσα σε αυτο το τριμηνο οπου μπορειτε να δαπανησετε τα λεφτα σας... move on people, there is nothing to see here ;)
sorry blizzard perimename to diablo 3 10 xronia gia na to termatisoume mesa se 7 ores kai na kolo ftiaxtoume se 5 ores kane kati grigora giati syo ps3 kai ps4 8a patosi mia gia panta kai einai to xirotero diblo ever akou o diablo me takounia .