Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Video-συνέντευξη με τον L. Fischer

Κατά τη διάρκεια του event αποκάλυψης για τα ευρωπαϊκά πλάνα της Nintendo σχετικά με το 3DS, ο Managing Director of Marketing & PR της Nintendo of Europe Laurent Fischer μίλησε στην κάμερα του Enternity σχετικά με το κοινό που στοχεύει το νέο φορητό, την τιμή του και αρκετά ακόμη σημαντικά θέματα. Μπορείτε να απολαύσετε τη συνέντευξη που παραχώρησε στα ελληνικά Μέσα από τα videos που ακολουθούν.

Μέρος 1ο



Μέρος 2ο




Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • KoulisHHH
    • καλά αυτος ο Γάλλος δεν είπε να φτιάξει τη προφορά του ??? ηταν τραγικός τοσο βαριά γαλλικη προφορα στα αγγλικά δεν εχω ακούσει!!! :p πως βγάλατε νόημα one god knows.......
      ΥΓ:εκτός απο το Δημητρη πήγε και ο Καλλίφας απο το GO?

    • Sephiroth
    • Από τον ειδικό Τύπο, ναι ήταν ο Δημήτρης και ο Γιώργος στο event. Από non traditional media ήταν και άλλα εκεί από Ελλάδα (λίγα, αλλά ήταν) :)

    • lovesfool
    • Για το localization μας υποχρέωσε, αλλά δεν μας είπε τι μας χρέωσε. Εδώ μέχρι και Σφουγγαράκης έχει κυκλοφορήσει στα Ελληνικά και σε παιχνίδια, όπως τα Nintendogs, που πουλάνε σαν τρελά, ακόμα το σκεφτόμαστε.

    • Sephiroth
    • Αν δεν κάνω λάθος θέλουν κάποια συγκεκριμένα κομμάτια για να κάνουν το Localization, αλλά δε νομίζω τα Nintendogs να μην τα ξεπερνούν... Who knows... Πάντως η συνταγή πέτυχε με το Buzz και απέδειξε ότι ο Έλληνας το κοιτάει και αυτό

    • Sephiroth
    • Πολύ ωραίος τύπος και στη συζήτηση και στο χαβαλέ. Απλά θα πρέπει κάποια στιγμή να τον πλαισιώσουν με άλλη μια ισχυρή προσωπικότητα. Η Ευρώπη αποτελεί πλέον πολύ μεγάλη αγορά. Ο Shibata δείχνει πολύ "λίγος"...

    • Asus85
    • lovesfool συμφωνώ μαζί σου...Το Buzz νομίζω απέδειξε περίτρανα πως όταν ένα παιχνίδι ή οτιδήποτε άλλο είναι στη Γλώσσα σου τότε γίνεται μέχρι και system seller...Στο εξωτερικό αυτά είναι δεδομένα δεν αγοράζουν καν αν δεν είναι στα Γερμανικά,Ιταλικά,Γαλλικά,Ισπανικά κοκ...Εδώ έχουμε συνηθίσει να συμβιβαζόμαστε και να λέμε δε βαριέσαι...ΑΥτό μας έχει φάει σε όλους τους τομείς και πτυχές της ζωής μας(Ώς Έλληνες γενικότερα)...

    • ViLb
    • έχεις δίκιο Παύλο, το buzz στην χώρα μας έγινε system seller απλά και μόνο επειδή ήταν στα ελληνικά!
      και ενώ βλέπουμε πως υπάρχει κόσμος που το αποζητά, οι περισσότερες εταιρίες μας γράφουν στα παλιά τους τα σανδάλια.

*