Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
35 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Nintendo
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Nintendo
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 23/11/12
Το Wii U έχει κυκλοφορήσει ήδη στην αγορά της Αμερικής, ενώ η Ευρώπη το υποδέχεται για τα καλά στις 30 Νοεμβρίου.












Σαν εξωτερικός σκληρός είναι! :P
9:50 LOL, βίδες θα το κάνει και το Gamepad και την κονσόλα :P
Πάντως και εγώ προσωπικά ανυπομονώ για το άνοιγμα, να δούμε τον επεξεργαστή κλπ κλπ...
Ωραια η παρουσιαση,ωραια και η κονσολα.Αλλα 440 ευρω(Βαζω και ενα παιχνιδακι εξτρα)δεν τα εχω.Ισως τα χριστουγεννα του 2014.Και αν...
Ενδιαφέρον πάρα πολύ! Μακάρι να βλέπαμε έστω το menu.
Παύλο , Δημήτρη; Σας βλέπω πως κάτι ξέρετε για Wii U και Resident Evil ε; Και δεν μας λέτε τίποτα ε; :P
oooooooooo shiny
Μπορείτε να απομακρύνετε για λίγο καιρό κατσαβίδια και αιχμηρά αντικείμενα απο Καρέτσο???
Όπως είπα και στο forum πολύ ωραία παρουσίαση με αναλυτικά στοιχεία!
Πολύ ωραίο φαίνεται εξωτερικά. Για να δούμε. Θα βγεί κάποιο review μόλις μπορέσετε να το δουλέψετε κανονικά;
Πολυ ωραιο το unpacking αλλα 10 φορες καλυτερη η εκφραση του Παυλου οταν αρχισε να μιλαει ο Δημητρης για κατσαβιδακια και τρυπες χααχχααχχααχχα
Ναι, η αλήθεια είναι ότι τρόμαξα λιγάκι! :P
Έχω υπογράψει συμφωνητικό με τη Nintendo of Europe και αν γίνει το παραμικρό θα μου κάνουν... ξέρετε τι :P
Οτι εκανε ο Τατσοπουλος στην μιση Αθηνα??? :P
Αυτό ακριβώς!!! :P
Ελεος ουτε ethernet δεν εχει!
Δε θα ήταν κακό να είχε ethernet αλλά από τη στιγμή που συνδέεται με wifi δε πολύ χρειάζεται.
Παύλο και Δημήτρη έχετε θεϊκή χημεία όταν κοιτάζεστε και είστε έτοιμοι να γελάσετε. :P
Βλέπω τον Μητσο νατο παιρνει για μια "ωρίτσα" και να το γυρναέι στον Παύλο κμματακια μαζι με ένα κατσαβιδι και εγχειριδιο λεγοντας του... "Κανε το όπως η ΙΚΕΑ"! :Ρ:Ρ
ωραια η πρωτη ματιά!!
@mysterious, φάγαμε κανένα 10λεπτο μέχρι να αρχίσουμε το γύρισμα!
@Shepard, δεν είναι να τον αφήνεις! :P
Όλα τα λεφτα η ματιά του Παύλου όταν άκουσε για βίδες !!!
Δε μπορώ!!! Εδώ και δεκά λεπτά βάζω και ξαναβάζω 9:50-9:58!! χαξχξαξαχηχαηχαηχαχαηχαηχαη!!! ΘΕΟΣ!
"WiiU in set-pieces" by karetsos.
Άντε καλή αρχή και να δούμε αν όντως αλλάζει η γενιά.
Όχι ρε φίλε! Χαχαχαχαχαχαχαχα! Έκανα το λάθος να διαβάζω τα σχόλια όσο έπαιζε το βίντεο και έχασα όσα έγιναν...Χαχαχαχαχα! Repeat! η έκφραση του Παύλου στο 9:50, απλά επική! Αν σε ήξεραν στο εξωτερικό, θα σε έκανα μιμίδιο! Χαχαχαχαχα!
Άσχετο, στο background παίζει κομματάκι από Mass Effect 2?
«Εντάξει, μετά θα βγάλω το κατσαβιδάκι, δύο εύκολες είναι οι βίδες εδώ πέρα για τη μπαταρία, από ό,τι φαίνεται… Και μ’ αρέσει και αυτό εδώ πέρα το… το… η τρύπα που έχει εδώ, τέλος πάντων…»
ΠΕΘΑΙΝΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχααχχαχαχαχα!!
Χαχαχαχαχα το μυθικό πλέον 9:50!Aξία ανεκτίμητη.
@#$#$%ΜΗΘΗΚΑΤΕ!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Κάποια ακόμα σχόλια που έχω να κάνω, κυρίως προς τα εσένα Παύλο...
1) Με το μαύρο περίγραμμα γύρω γύρω που έχεις, είσαι φτυστός ο Cole από το inFAMOUS, 15 χρόνια και 28,000 μπύρες μετά! Χαχαχαχαχα! trollface.jpg
2) Πώς φαίνεται ότι δεν είσαι καλλιτέχνης! :Ρ Το χρώμα αυτό δεν είναι ανοιχτό θαλασσί... Μπλε Αζούρ, λέγεται!!!! :)
3) Πες μου τελικά, η μουσική στο background είναι από Mass Effect franchise?
Αυτά.
3. η μουσική δεν είναι από μας εφέκτ..
1. δυστυχώς ο Παύλος έχει μια ανακλαστική ιδιότητα και βγαίνει σαν να είναι cell-shaded :P
2. no comment
Κομψό τελικά το WiiU, αλλά σαν κονσόλα μου είναι προς το παρόν αδιάφορη λόγω των casual τίτλων. Το μόνο παιχνίδι που φαινόταν ενήλικό ήταν το Zombi U και τελικά αποδείχθηκε κακό (με βάση τα review). Το gamepad μου φαίνεται μπελάς για το hardcore gaming και θα προτιμούσα οι εταιρείες και τα multiplatform παιχνίδια να το αγνοήσουν και να βασιστούν στο Pro Controller.
Επίσης, η Nintendo δεν με έχει πείσει ακόμα ότι θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με το hardcore Online gaming και με κάτι ιδέες τύπου MiiVerse δεν βλέπω πως θα ανταγωνιστεί το Xbox Live αλλά και το online PC gaming, το οποίο βρίσκεται έτη φωτός μπροστά, λόγω της ανάπτυξης των ΜΜΟ και των free-to-play. Προς το παρόν, για μένα το WiiU είναι αχρείαστο.
Παντελώς αδιάφορο μηχάνημα ...
o Καρετσος ειναι ολα τα λεφτα . Κατσαβιδακι λεει !!!
καλά, κάτσε να έρθει το δικό μου και θα το δείτε καλύτερα μέσα-έξω.
Πιστευω σε προηγουμενη ζωη ο Δημητρης ηταν χειρουργος 100%
Dimcar θελουμε και μετρησεις για το hardware !
@GiannisP, το ZombiU αποδείχθηκε καλό ή πολύ καλό, στην καλύτερη των περιπτώσεων.