
Αφού ολοκληρωθεί το απαιτούμενο calibration, ο χρήστης μπορεί να κινείται στο χώρο ελεύθερα και να ανακαλύπτει διαφορετικές λήψεις χωρίς να περιορίζεται στην εικόνα που του δείχνει η τηλεόραση. Τι προσφέρουν όμως αυτά τα πανοραμικά ταξίδια σε εκείνους που θα αποφασίσουν, τελικά, να τα πραγματοποιήσουν; Στην Αγγλία θα μπορούν να μοιραστούν την εμπειρία ενός sightseeing event και να δουν τη Γέφυρα του Πύργου, τον Big Ben και τον ποταμό Τάμεση, στην Ανκόνα της Ιταλίας θα μοιραστούν τους αιθέρες με πουλιά, στο Κιότο θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μαγευτικά σοκάκια καθώς και λίγη από την ιαπωνική κουλτούρα ενώ, τέλος, στο Ρίο ντε Τζανέιρο θα γνωρίσουν το διάσημο καρναβάλι και θα παρακολουθήσουν χορευτές και χορεύτριες που μοιράζονται τη χαρά και τον ξέφρενο ρυθμό της μουσικής. Σκοπός της εφαρμογής, είναι να αναδειχτούν οι επιπλέον αρετές που προσφέρει το GamePad πέρα από τον πρωταρχικό ρόλο του -ως απαραίτητο μέσο για το gaming- και να κάνει όσους επιλέξουν να ασχοληθούν μαζί της να αισθανθούν ελεύθεροι να ανακαλύψουν τη μαγεία της πανοραμικής λήψης.

Υπάρχουν, επίσης, επιμέρους λειτουργίες που εντοπίζονται στην επιλογή θέασης, στο zoom καθώς στη λήψη στιγμιότυπων ώστε να μοιραστούν στη Miiverse εφαρμογή. Δεν απουσιάζουν, όμως, τα τεχνικά λάθη. Δυστυχώς, η ποιότητα της εικόνας είναι φτωχή και μοιάζει συμπιεσμένη, αφού μπορεί ακόμα και το μη έμπειρο μάτι να διακρίνει τετραγωνισμένες υφές (pixels), ενώ και όταν πραγματοποιείται κάθετη λήψη, διακρίνονται θολοί κύκλοι που αμαυρώνουν αισθητικά την όλη εικόνα. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα, ωστόσο, είναι πως το Wii U Panorama View είναι τελικά ένα tech demo με πενιχρή διάρκεια, χωρίς καμία αξία επανάληψης και το οποίο διατίθεται επί πληρωμή. Παρόλο που υπάρχει δοκιμαστική έκδοση, προκειμένου να αποφασίσουν οι χρήστες αν τελικά θα αποκτήσουν την τελική της έκδοση, το Enternity δεν μπορεί να προτείνει τη συγκεκριμένη εφαρμογή προς αγορά καθότι θα έπρεπε να διατίθεται δωρεάν ή, τουλάχιστον, να προσφέρει περισσότερα και να έχει μία αξιοπρεπή αντοχή στο χρόνο. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη video παρουσίαση που ετοιμάσαμε, η οποία δείχνει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την εν λόγω εφαρμογή.



Τώρα αυτό τι το ήθελαν; Τελείως ανούσιο.
Νικήτα όχι και ανούσιο...φανταστείτε σε τσό..α τι θα μπορείς να βλέπεις ότι γωνία λήψεις γουστάρεις :)
χαχαχαχαχαχααχ, Μπράβο ρε Τάσο δίκιο έχεις, αυτό δεν το είχα σκεφτεί...ειδικά άμα βάλουν και ακτίνες Χ θα είναι τέλειο :-ΡΡΡΡΡΡ
LoooooooooooL δε σας πιστεύω τι λέτε!!!!
Προσπαθούμε να δώσουμε νέες ιδέες μπας και πουλήσει αυτό το πράμα :-ΡΡΡΡ
Loca People :P
Aντι να βγάλουν κανα σοβαρο παιχνίδι βγάζουνε ότι τους κατέβει στο κεφάλι τους πολυ κρίμα.
Με κάλυψε ο Τάσος. Δεν έχω να πώ κάτι άλλο μετά από αυτό. Να πάρουμε την Nintendo τηλέφωνο να κάνει μερικές διορθώσεις. Ειδικά στο καρναβάλι του Ρίο μπορεί να γίνει χαμός.
Ακτίνες χ σε τσόντα; Τι παραπάνω δηλαδή θες να δεις;
εγω να πω την αλήθεια κατέβασα κανα 2 ταξιδια...κοιτά σιγουρα θα πρέπει να δινονται τζάμπα, αλλά ειναι εξαιρετικό το οτι για πρώτη φορά βλέπεις 360 μοιρες βίντεο.. ειναι χρόνια μπροστά απο το google map που εχει απλά φωτογραφίες σε 360 μοιρες..σου δίνει μια αίσθηση σαν να είσαι όντως εκει γιατι ακριβώς κοιτάς προς όλες τις κατευθυνσεις (και πάνω κάτω), οπότε είναι σαν να βιώνεις πραγματικά κάτι σε real time..δεν είναι οπως βλέπεις ένα βιντεο απο ταξίδι που ο σκηνοθέτης τραβάει ότι του καπνίσει, αλλά εσυ βλέπεις ο,τι γουστάρεις κι αγαπας...σίγουρα έχεο potential το πράμα..κι εμένα εκει που πήγε ο νους σας πάει..φανταστείτε ένα δωμάτιο βγαλμένο απο την έπαυλη του "eyes wide shut" όπου θα γυρνάς τριγύρω το κεφάλι σου και θα βλέπεις τα απαντα κι όχι μόνο τα καρέ του σκηνοθέτη!!χχααχα
@Alda άλλες γωνίες λήψεις όχι ακτίνες x!!!
Και οι ακτίνες Χ δεν θα ήταν άσχημες...γιατί να μην μπορείς να απολαύσεις την οποιαδήποτε ταινία με διαφορετικό τρόπο;
Ξεφτιλικια. Απο την αρχη ηταν μια Gimmicky λειτουργια που θα κατεβαζα αν ειχα την κονσολα μου για να χαζεψω -2 ωρες και να εντυπωσιασω τους φιλους μου. Με το που ειδα οτι εχει τιμη η χαζομαρα, απλα διαγραφηκε μια και καλη απο τη μνημη μου.
Να φερουν το google street δωρεαν, αυτο θα χει νοημα! Η νιντεντο οφειλει να σεβαστει το κοινο της οπως κανει η σονυ τα τελευταια χρονια γιατι δε τη βλεπω καλα...
το google street το δινει τζαμπα φιλος στο wiiU!!!
@iankysyrath Δεν εχω wiiu κι ουτε ειχα δει καποιο review, οποτε συγγνωμη για την πατατα που ειπα... Αν ειναι ετσι, καλως!