Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Wii U online ισάξιο με τον ανταγωνισμό

*
Δια στόματος του Reggie Fils-Aime έρχονται οι πρώτες πληροφορίες για την online υπηρεσία του Wii U. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης, δημοσιογράφος του εξέφρασε την άποψη ότι οι online υπηρεσίες των τωρινών συστημάτων της εταιρείας έχουν μείνει πίσω σε σχέση με τα Xbox Live και PSN. Ο πρόεδρος της Nintendo Αμερικής απάντησε ότι «...τώρα έχουμε ένα σύστημα που θα προσφέρει όλες αυτές τις online δυνατότητες». Σχετικά με τις δυνατότητες που θα παρέχει η Nintendo στους 3rd party developers στον τομέα της online υπηρεσίας ανέφερε: «H προσέγγιση μας στο θέμα του online θα είναι ευέλικτη, κυριολεκτικά θα εκμεταλλευτούμε ό,τι καλύτερο έχουν να προσφέρουν οι συνεργάτες μας και θα το συνδυάσουμε με ό,τι ξέρει η Nintendo να κάνει καλύτερα, σε αντίθεση με πιο κλειστά online περιβάλλοντα».



Πιο συγκεκριμένες πληροφορίες μοιράστηκαν με το Official Nintendo Magazine οι δημιουργοί του Ghost Recon Online. Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους, το παιχνίδι τους θα παρακολουθεί συνεχώς την online πρόοδο του παίχτη. Οι παίκτες μέσω ενός προσωπικού λογαριασμού θα διατηρούν friend list, παρακολουθώντας την απόδοση και τα achievements των φίλων τους. Τέλος, μέσω της οθόνης του χειριστηρίου, ο χρήστης θα μπορεί να προγραμματίζει δικτυακές μάχες με άλλους παίκτες, ενώ συγχρόνως θα μπορεί να παρακολουθεί τηλεόραση. Σύμφωνα με τον Reggie Fils-Aime, περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο θέμα θα μάθουμε σύντομα.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • To έχω ξαναπεί, το μεγαλύτερο κέρδος για τους gamers σε αυτή τη γενιά, είναι το ότι όλοι προσπαθούν να αντιγράψουν και να κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερο το XLive!
      Είναι πολύ ευχάριστο που και η Νίντυ το κατάλαβε και έχει δώσει αμέριστη προσοχή στη νέα της υλοποίηση!
      Τώρα μένει να μάθουμε τι ακριβώς και πως θα είναι σαν υπηρεσία!

      Εύγε Νίντυ που μαθαίνεις από τα λάθη και προσπαθείς να γίνεις και καλύτερη! Εύγε...

    • asmilon
    • Να το δω αυτο και να μην το πιστεψω απο την Nintendo! Μετα απο τοσες αστοχες υλοποιησεις με τα friend codes ειχα χασει ελπιδα...

      Μακαρι να βγει ισαξιο με το Xbox live, αλλα δεν ειναι ευκολο εργο.

    • Asus85
    • Ελπίζω να μην υπάρχει η μπούρδα των friend codes και επίσης να έχει party chat...Αλλιώς πάει άπατο...

    • Alucard
    • Από ό,τι έδειξαν στην Press Conference θα έχει και video chat μέσω του χειριστηρίου, το οποίο λογικά θα μπορεί να λειτουργεί και στη διάρκεια του παιχνιδιού.

    • Altair
    • Θυμάται κανείς τότε που λέγανε ότι δεν πρόκειται να βάλουν achievements/trophies στους τίτλους τους,γιατί στερούσαν και καλά όλη τη διασκέδαση;Δεν ήταν πολύ παλιά.Στο launch του 3DS ήταν.Μπράβο.Ψεύτες.

    • DrManolo
    • Τώρα εγώ να πω κάτι; Γιατί όλα αυτά τα καινούρια πράγματα που μαθαίνουμε από δω κ από κει (specs, online Wii U etc) δεν παρουσιάστηκαν συνολικά στην Ε3 ; Δεν είναι κρίμα ; Αυτά περιμέναμε να δούμε και να ακούσουμε, όχι μόνο το pad. Και τώρα έτσι όπως τα μαθαίνουμε φτάνουν στα αυτιά μας λίγο θολά. Ενώ στην αρχή είδα πολύ αρνητικά το όλο εγχείρημα WiiU , τώρα έχω αρχίσει να αλλάζω σιγά σιγά γνώμη. Τέλος πάντων, ελπίζω να ξεκαθαρίσει το τοπίο όσο περνάει ο καιρός , αλλά την πρώτη παρουσίαση του WiiU την είδα πολύ αρνητικά, μου φάνηκε πασάλειμμα και νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος. Και μιλάμε για παρουσίαση προ λίγων ημερών. Είχε δίκαιο ο Shepard που έλεγε ότι όλα γίνονται από τη Ninty για το θεαθήναι. Τι να πω , waiting with patience and persistence....

    • dameko-doubutsu
    • DrManolo εχεις δικιο δεν εδειξαν τιποτα .Τωρα περιμενουμε να μαθουμε specs γιατι η κονσολα μπορει να βγει πολυ δυνατη . Aν βγει σχεδον σαν τις αλλιες σε συνδιασμο με τα exclusive θα σκισει γιατι πλεον τα περισσοτερα games ειναι multiplatform .Εδω ακομα και ο Kojima multiplatform και τα FF . Ολα .Σε λιγο θα δουμε και τον Alan Wake στο ps3 .Να ακολουθησει την Epic games που και αυτη αρχισε να βγαζει multiplatform ...

*