Όπως αναμενόταν, η Nintendo παρουσίασε στην συνέντευξη Τύπου της -που τελείωσε πριν λίγο- την νέα της κονσόλα, το όνομα της οποίας δεν κατάφερε να μαντέψει κανείς τελικά. Wii U λοιπόν. Το βάρος δίνεται στο χειριστήριό του και όχι άδικα, αφού θα διαθέτει οθόνη αφής 6,2 ιντσών, συνοδευόμενη από το παραδοσιακό layout κουμπιών και μοχλών που θα επιτρέπει την απροβλημάτιστη λειτουργία των παιχνιδιών κλασικού τύπου. Θα διαθέτει γυροσκόπιο, κάμερα, μικρόφωνο και ηχείο και θα μπορεί να απεικονίσει την δράση που λαμβάνει χώρα στην τηλεόραση, δίνοντας τη δυνατότητα στους παίκτες να παίζουν ανεξάρτητα αυτής. Φυσικά, όπως περίπου συνέβαινε με τη σύνδεση GBA στο GameCube, η οθόνη του χειριστηρίου θα μπορεί να απεικονίσει και διαφορετικές πτυχές του gameplay, επιτρέποντας στους developers να δημιουργήσουν «ασύγχρονο gameplay».

Επιπλέον, το γυροσκόπιο επιτρέπει κι ένα μεγάλο εύρος motion controls, όπως για παράδειγμα τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει κάποιος το χειριστήριο ως στόχαστρο, ενώ θα μπορεί να λειτουργήσει και σε συνδυασμό με το Wiimote και το Wii Fit. Με βάση τα video που επιδείχθηκαν, οι δυνατότητες του hardware της κονσόλας μοιάζουν παρόμοιες με τις αντίστοιχες των PS3 και Xbox, όπως αναμενόταν. Δυστυχώς η Nintendo δεν έδειξε την μορφή του νέου συστήματος, παρά μόνο του νέου χειριστηρίου, που μοιάζει με tablet, όπως αναμενόταν από τις φήμες. Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν προφανώς γνωστές σε επόμενα events.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Παιδιά το δοκιμάσατε ή ακόμα?
Περιμένω περισσότερα...
@saertna Λογικά αυτή τη στιγμή, ο Παύλος περιμένει στην ουρά για την πρώτη δοκιμή.
Πολύ μούφα μου φαίνεται αυτό το πράγμα,iPad με κουμπιά και μοχλούς είναι για μένα.
OK, το χειριστήριο το έφτιαξαν, την κονσόλα ακόμα την παλεύουν μάλλον. Όπως είπαν ήδη θυμίζει έντονα ταμπλέτα, αρκετά portable κονσόλα, αλλά κατά την δικιά μου γνώμη όχι χειριστήριο. Όλο εκπλήξεις η Nintendo τα τελευταία χρόνια, έτσι έχει τρελάνει κόσμο, εγώ ακόμη έχω μείνει να αναρωτιέμαι με τί σόι θερμοπυρηνική ενέργεια τροφοδοτείται αυτό το τέρας και τί σόι διάρκεια χρήσης (ασύρματης) έχει. Τί ακούω μόλις; Δεν δίνουν τόση έμφαση στην κονσόλα, ένα κουτί με ηλεκτρονικά είναι και ότι το χειριστήριο είναι που μετράει. ΟΚ... όπως τα είπα... ακόμη δεν έχουν αποφασίσει το σχέδιο της κονσόλας. Ωστόσο, τί σόι όνομα είναι αυτό το Wii U, είναι τελικό; ένα πράγμα σαν εμείς - εσύ και τα λοιπά.
Μπα,δεν μου λεει τιποτα.
Ωραιο και χρησιμο οταν θελει να δει η μητερα μου παρατραγουδα θα συνεχιζω στο 6,2 ιντσες τηλεχηριστηριο?
Κριμα για τους fans που με τοσες λανθασμενες πληροφορίες περι ανωτερότητες κτλ πήγαν στράφι
Του εστησε σε μια γωνια η Nitento που λέει και το τραγουδι!
Η τιμη δεν νομιζω να κανει λιγοτερο απο 300 που κανουν τωρα ps3 και xbox και ώσπου να βγει λογικα θα εχουν πεσει κι΄ αλλο
Λοιπον epic Fail
Δεν δειξαμε τη συσκευη λεει που θα πεζει τα cd γιατι ειναι ενα απλο κουτι Ετσι βλεπουν τη κονσολα αυτοι σαν ενα απλο κουτι?
E καλα όλες οι κονσόλες είναι κουτία ρε συ ABTR. Άντε και μας την δείχνουν που τι μας την έδειξαν. Να το Link:
http://www.engadget.com/2011/06/07/the-wiiu-nintendos-next-console/
Ωραία και τώρα? Το θέμα είναι να μας το παρουσιάσουν και να μας πουν τι κάνει αυτό το κουτί. Όταν βγούνε όλα τα κουτιά στην φόρα τότε θα δούμε τι αξίζει το καθένα!
Παύλο σπρώχνε στην σειρά να πάρεις θέση!!!
Καλά ρε! Μερικοί είστε λογικοί και λέτε αυτο το "θηρίο" epic fail;;; Πρώτη φορά συνδιάζει η Nintendo Καινοτομία και Super γραφικά μαζι! Καλύτερα δεν γίνεται!! Όσες προσευχές μερικά fanboys και αν κάνετε δεν υπάρχει ούτε μία πιθανότητα στο εκατομμύριο να είναι epic fail αυτό το πράγμα! Μη με κάνετε και γελάω βραδιάτικα! :D
Περιμένουμε βίντεο παρουσίαση...
Η κονσόλα απ' ότι λένε θα κάνει 399$!
Η εντύπωση που μου έδωσε η Νιντυ, είναι ότι θέλανε πάλι να ξεχωρίσουν άσχετα πως! Μου φαίνεται ότι απλά το κάνανε για να το κάνουν! Πάνε να κάνουν πάλι ότι και με το Wii αλλά πλέον δεν είμαι τόσο σίγουρος για το αποτέλεσμα!
Σήμερα είδαμε χειριστήριο... όχι κονσόλα!
Είδαμε τίτλους που θα βγουν αλλά θα είναι ήδη παλιοί για αυτούς που έχουν X360/PS3!
Δεν είδαμε exclusives για τη νέα κονσόλα!
Δεν είδαμε χαρακτηριστικά της νέας κονσόλας!
Δεν είδαμε κανένα παιχνίδι για το Wii μέχρι το να βγει το "U"!
Δεν μας είπαν πόσο θα κάνει το χειριστήριο σε περίπτωση που χαλάσει!
Δεν είδαμε τπτ για την online πλατφορμα!
Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό να αγοράσω κονσόλα σπιτιού και να παίζω στις 6 ίντσες! (μην μου πείτε να βλέπει κάποιος τηλεόραση και εσείς να παίζεται στο χειριστήριο... EPICOTATUS FAIL). Τότε τι να το κάνετε το 1080p?
Έπεσε όλο το βάρος σε λάθος σημείο κατ'εμε! Ο κόσμος θέλει παιχνίδια!
Ελπίζω τα γραφικά να είναι αρκετά καλύτερα από τις τωρινές κονσόλες, αλλιώς προβλέπω μινι αποτυχία για τη Νιντυ στην επόμενη γενιά!
Επίσης είναι πολύ μεγάλο το χειριστήριο για hardcore gaming αλλά ας περιμένουμε εντυπώσεις!
http://www.engadget.com/2011/06/07/nintendo-wii-u-controller-first-hands-on/
Tα πρώτα στοιχεία:
CPU IBM, GPU AMD (αρχιτεκτονική Radeon), χωρίς Blu-Ray (δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα το οπτικό μέσο), δεν θα παίζει ταινίες, ανάλυση 1080p, 1080i, 720p (στα παιχνίδια του Wii δεν θα γίνεται upscale, χωρίς backwards compatibility με το GameCube), μνήμη flash memory επεκτάσιμη με κάρτα SD αλλά και σκληρός δίσκος μέσω USB, αναλογικός ήχος και HDMI, μεταφορά δεδομένων από το Wii στο Wii U. Η κυκλοφορία θα γίνει κατά το οικονομικό έτος 2012, δηλαδή μεταξύ πρώτης Απριλίου 2012 και 31 Μαρτίου 2013.
ξενερωσα...που δεν εδειξε την κονσολα...ανεκαθεν σιχαινομουν της μισο δουλειες...αν ειναι να δειξεις κατι δειξτο ολο.
Την κονσόλα δεν την δείξαν λένε επειδή τα τελικά χαρακτηριστικά (CPU/GPU) δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα!
Ελπίζουμε σε βαρβάτο hardware! Μάλλον έγινε για να μην ξέρουν οι άλλοι 2 τι τους περιμένει!
Σωστή κίνηση...
(Το ότι θα είναι IBM/AMD το είπανε, απλά δεν είπαν αυτά που μας καίνε!)
Το πρωτο σχολιο του Shepard με καλυψε.
Σωστός ο Shepard τα χαρακτηριστικά τα επίσημα περιμένω και εγώ,κρατάνε ακόμα κλειστά τα χαρτιά τους,απλά περίμενα να τα παρουσιάσουν στην φετινή E3,δωσαν έμφαση στο καινούριο controller που προσωπικά μου φαίνεται αρκετά μεγάλο για ένα gamepad..πιο πολύ Ipad μου θυμίζει,σε όλα τα υπόλοιπα με κάλυψε ο Shepard!
λοιπόν, από αυτά που έχουμε μάθει μέχρι στιγμής και που έχουν διαρρεύσει, έχουμε μεγάλη ταύτιση με αυτά που είχαμε γράψει στο http://www.enternity.gr/Article/Project-Caf%C3%A9:-%CE%A4%CE%BF-hardware-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CF%81%CF%8C%CE%BB%CE%BF/1596.html. μια χαρά κονσολάκι είναι.. επίσης, φαίνεται πως θα υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος ανάπτυξης τίτλων παράλληλα με το 3DS, κάτι που θα βοηθήσει και τα δυο. φυσικά, τα ports είναι μέσα στο πρόγραμμα αφού μέχρι σήμερα δεν είχαμε Bioshock, Batman κτλ.. το χειριστήριο έχει το δικό του ξεχωριστό ενδιαφέρον, αλλά είναι σίγουρα μεγάλο. αυτό που θέλω να δω είναι να θα μπορείς να αγοράζεις games αποκλειστικά γι αυτό...
Εγώ πάντως αυτό που είπα το είπα χωρίς να είμαι καθόλου fanboy, όπως το είδα στην εικόνα έτσι μου ήρθε στο μυαλό,δεν ξέρω πως θα είναι μπορεί να είναι φοβερό,για hardcore gaming δεν νομίζω να κάνει, μόνο για casual gaming.
Πωωωωω μεγάλη μπάφλα ρε Ninty, και το χειριστήριο (το ποιο ;) τι χρησιμότητα έχει; Και γιατί συνέχεια περιορίζεται το target group σου σε ηλικίες μέχρι βια 25 ; Και πώς στο καλό θα παίζουμε hardcore games μ' αυτό το ΠΡΑΜΑ στα χέρια θα πάθουμε αγκύλωση....ηχεία στο τηλεχειρηστήριο ; οι περισσότεροι κάτοχοι hd τηλεοράσεων έχουν surround ηχεία ή τουλάχιστουν έχουν προγράμματα ακουστικής από τη μαμά τους - δεν θα επηρρεάζεται αρνητικά ο παίκτης; και η κάμερα ; δηλαδή στο online gaming θα βλέπουμε ο ένας το πηγούνι του άλλου; ή θα κοιτάμε την κάμερα αντί για οθόνη ; Και όλο αυτό το Wii U, ντεμέκ απάντηση στη Sony & MS ; Εγώ για όλη αυτή την ιστορία τρεις κουβέντες έχω να πω : κλάιν μάιν φάιν . Και κρίμα και το σούσουρο που προκλήθηκε. Η Nintendo δεν θα αλλάξει ποτέ...
Ρε dr manolo ποιος θα σε αναγκασει να ακους απο το gamepad? :P Το οτι ειναι μεγαλο ειναι αλλα λενε πως ειναι και ελαφρυ.Την καμερα απενεργοποιησε την αμα δεν την θες αλλα σιγουρα θα μετραει αγρια.Μηπως dld xbox/ps3 εχουν καμερα?
Εγω κραταω οτι θα εχει καλυτερο hardware απο xbox/sony (απο οτι ακουγεται δλδ),επιτελους "hardcore" παιχνιδια και ενα χειριστήριο τουμπανο.Το προβλημα θα ειναι οταν ανακοινωσουν και οι αλλοι τις δικες τους σε τι επιπεδα θα ειναι το wii U.
Η κονσόλα που είναι αλήθεια? και η απάντηση απο Reggie "Είναι ένα απλό κουτί δε μας ενδιέφερε γι'αυτό και δε το δείξαμε".......
Κατά τα άλλα 25 χρόνια μετά και η Ninty ακόμα με mario,mario kart,zelda.Ας έβγαζε και ένα νέο IP μια φορά αφού μπορεί!Δε εντυπωσιάστηκα όπως θα περίμενα πάντως.
@KoulisHHH
Την κονσόλα μπορείς να την δεις σε πολλά videos στο youtube εκεί που την δοκιμάζει ο κόσμος. Και άμα την δεις δηλαδή...τι κατάλαβες; Anyway...
Επίσης διαφωνώ ότι τόσα χρόνια η Nintendo είναι μόνο αυτά τα 3 games. Όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο έρχονται games από άλλες κονσόλες στη Nintendo. Όπως Αssasins Creed, Battlefied, Resident Evil: Revelations, Ghost Rekon, Ninja Gaiden, η έκπληξη Tekken χθες και άλλα δεκάδες...
Από καθαρά αποκλειστικούς τίτλους μπορεί να έδειξε μόνο αυτά τα 3 που λες. Αλλά δεν σημαίνει ότι μόνο αυτά θα βγούνε. Περιμένουμε και τα άλλα αποκλειστικά top παιχνιδια της Nintendo να ανακοινωθούν όπως είναι: Metroid, Kid Icarus, Fire Eblem, Τrauma Centre, κλπ.
Απορώ επίσης άμα δεν ξέραμε τίποτα πριν την E3 πόσο ψηλά θα πήγαινε ο "δείκτης εντυπωσιασμού".
jimaruto στο εχουμε ξαναπει αλλα μυαλο δεν βαζεις,ισως παρουμε δραστικα μετρα μου φαινεται..fanboyσμους εδω δεν θελουμε.πανε στο νιντυ που ειστε μεσο ορο 12,5 ετων και μιλατε μονο μεταξυ μας για νιντεντο και ολοι οι αλλοι οι κατωτεροι,οποτε μην συνεχιζεις το ιδιο βιολι.
Απο ποτε απαγορευεται ο fanboyσμος?Και σιγα τον fanboyσμο δλδ,δεν πειραξε κανεναν,απλα παραθετει δεδομενα.Και ο koulisHHH θα μπορουσε(δεν λεω πως ειναι) να χαρακτηριστεί hater αλλα αυτο θα ηταν ενταξει δλδ???
Ο koulisHHH εχει ενα δικιο,η nintendo πρεπει να βγαλει και κανα νεο ip αλλα οκ καθε παιχνιδι mario, zelda ή metroid ειναι παντα διαμαντι οποτε δεν μπορουμε να εχουμε παραπονα απο την nintendo,σπανια απογοητευει και παντα ευχαριστει τους οπαδους της.Δεν νομιζω πως ειναι δικαιο να κατηγορει καποιος την νιντεντο που βγαζει καλα παιχνιδια.Και φυσικα ηταν μεγα φαουλ που δεν εδειξαν την κονσολα και δεν εξραμε τι μας γινεται.
@retronostalgos
Ποιοι μου έχετε ξαναπεί;; Γιατί εγώ μόνο εσένα βλέπω να λες τα δικα σου! Δεν το βλέπεις ότι είσαι μόνος σου;;; Κοίτα μήπως εσύ είσαι πορωμένο Fanboy και όχι εγώ φίλε μου! Και κοίτα μην πάρουν δραστικά μέτρα εναντίον σου τελικά και όχι σε μένα που κοροϊδεύεις 12χρονα όσοι υποστηρίζουν την Nintendo. Γιατί ξεφεύγεις εσύ τελικά! Και όχι εγώ.
http://www.youtube.com/watch?v=dU4lYcN6zEY
Wii U mario mii U Wii U !