Η Microsoft θα ξεκινήσει τη σταδιακή κατάργηση του συστήματος MS Points εντός του τρέχοντος έτους προκειμένου να γίνεται χρήση μόνο πραγματικού νομίσματος. Γι αυτό η εταιρεία δημοσίευσε έναν εύχρηστο οδηγό για να εξηγήσει στους χρήστες, πως θα πραγματοποιηθούν σταδιακά οι αλλαγές. Ο οδηγός εκδόθηκε σήμερα το πρωί και εξηγεί ότι οι πόντοι που θα έχουν απομείνει στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι του εκάστοτε χρήστη, θα μεταφερθούν άμεσα στο τοπικό νόμισμα της χώρας του και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσω Xbox 360, Xbox One αλλά και μέσω Windows Phone.

Οι χρήστες του Xbox Live θα μπορούν να αγοράσουν παιχνίδια, ταινίες, μουσική, τηλεοπτικές εκπομπές και ακόμα περισσότερα. Αυτό σημαίνει, ότι έτσι οι χρήστες δεν θα ζημιωθούν μετά την αλλαγή, και όλα τα Xbox Live Rewards θα παραμείνουν όπως έχουν. Αλήθεια, πως σας φαίνεται αυτή η κίνηση της Microsoft;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ετσι οπως παει σε λιγο καιρο προβλεπεται και η καταργηση της κονσολας γενικα...!!!!
Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς που λένε!!
Μάλλον, θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα ψηφιακό πορτοφόλι που να την διευκολύνει στις μικροσυναλλαγές που έρχονται....
είπαμε M$...
Αργησε μερικα χρονακια... αλλα καλλιο αργα παρα ποτε.