Το digital optical output του Xbox One θα επιτρέπει την αναπαραγωγή μόνο στερεοφωνικού ήχου από τα headsets κατά το λανσάρισμα και ο Albert Penello της Microsoft δηλώνει ότι η πλήρης υποστήριξη για ήχο Dolby Digital θα προστεθεί αργότερα. «Το Dolby Digital θα προστεθεί μετά το λανσάρισμα. Υπήρχε απλά ένα θέμα που είχε να κάνει με το software. Καταλαβαίνω ότι ο κόσμος είναι απογοητευμένος όμως θα πρέπει να περιμένουν. Αν κάποιος έχει HDMI receiver τότε δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα μιας και μέσω της θύρας αυτής περνάμε μη συμπιεσμένο ήχο 5.1 και 7.1 όπως επίσης και DTS».

«Ακόμα και αν έχετε ένα receiver που υποστηρίζει μόνο Dolby τότε δεν θα έχετε το οποιοδήποτε θέμα. Τα headsets που υποστηρίζουν μόνο Dolby θα δουλεύουν όμως θα ακούτε απλά στερεοφωνικό ήχο μιας και για την ώρα μέσω της οπτικής θύρας περνάμε μόνο Stereo και DTS ήχο. Δεν το έχω δοκιμάσει ο ίδιος, όμως μου έχουν πει ότι έτσι δουλεύει. Παρόλα αυτά σίγουρα είναι ένα χαρακτηριστικό που θα λείπει κατά το λανσάρισμα, σύντομα όμως θα το προσθέσουμε», ήταν τα λόγια του Penello. Αν κάποιος έχει προπαραγγείλει το Xbox One, για την ώρα ας ξεχάσει ακριβές επιλογές headsets όπως Turtle Beach, Tritton κλπ.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Παλι καλα που βγαζει και ηχο δλδ... ευχαριστουμε!
Ρε δεν πανε καλαααααααααααα!!!